I'm ready!

Ja, nu var det ju snart 2 veckor sen jag skrev.
Tiden bara springer i väg, även när man inte har roligt har jag märkt? Det är väl bara för man är "arbetslös" så går dagarna ändå fort, bara för man vet att man inga pengar tjänar just nu. haha, vilket liv!
Är fortfarande kvar i döda Karlskrona. Självklart har jag haft den himla roligt en hel del & mysigt, men shiiiit, jag är så redo att dra härifrån igen.. gärna NU!
Man märker efter ett tag att allt är som vanligt och all folk har dratt för denna säsongen, och det ska minsann vi också göra!
Så, vad har hänt när vi varit här hemma då? Blivit festande, SJÄLVKLART.. vad gör man annars i Karlskrona om helgerna? Ärligt.. supa sig full är nog faktiskt det bästa du kan? Det blir inte mer tragiskt än så ;)
Träffat massa folk.. & ja, det har absolut funkat.. alla utgångar har väl inte varit roliga, men en hel del HAHA.
Mycket sovande och häng hos vår älskling Carro.. :). Önskar bara jag tålde Albin så hade allting varit mycket enklare.. men se ut som man rökt på i 2 veckor och snörvlar som värsta förkylningen är ju ganska hett annars!

Annars har det blivit mycket "bus" om kvällarna.. glidit runt alla brudarna.. Lisen är inneboende hos mig i backabo.. samt har Malin varit här en hel del också, men ärligt, I LOVE IT!
Jag har verkligen världens bästaste vänner & har så sjukt jävla roligt.. men det är dags att bege sig snarast!
Om bara vi kunde ha lite tur med lägenheter så skulle allting bli lite lättare. men nu håller vi verkligen tummarna för dom senaste uppdateringarna från Oslo, för isåfall blir det flytt i början av veckan! WEEEY!

I dag har jag hängt lite med mitt kärlekscp i vanlig ordning.. härlig frukost till days & detta. Sen åkte hon hem till Viö för i natt & jag satte på mig träningskläderna och körde 1 timmes zuuuumbaaaa.
HAHA, hade någon sett mig hade nog folk svimmat.. men FYFAN vad härlig träning. SHAKE THAT ÄS!
Ordentlig träningsvärk redan nu & det får minsann bli ett pass i morgon också!
I kväll har jag varit inne hos Madde. K. med henne, katta, malin & Carro. Kollat idol, myst sen spelat något riktigt roligt kortspel.. lär ju bli vår grej i Oslo, haha.
Annars bara varit hemma här & slappat..

Nu ska jag minsann ta & sova.. klockan har redan blivit alldeles för mycket för mig.
Upp i tid med en god frukost till days är det tänkt. kanske får man sällskap? :) tss.. Sen LET'S ZUUUUUMBA, ska försöka få hit malin på det, HAHAHAHA..
Sen kvällen blir wii kväll med tjejerna.. evt lite dricka på det? ;). höhö.. varför inte liksom?

Godnatt gott folk :)
~~ Hanna

& du är bland det finaste jag sett.. du gör mig galen&knäsvag MEN jag vet att du är både omöjlig att få & nå.
Det var den gången & aldrig mer i guess. but you are my MR dream!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0