I'm leaving saturday morning!

Packa packa packa.. OH vad satans tråkigt det är, men det ska ju göras.
Fick minsann köpa mig en stor jävla resväska idag för att evt få med lite av det jag vill. Man har ju mer kläder än man tror, och FAN.. jag kommer verkligen inte få med mig allt mycket av det jag vill..
För täcke, kudde, påslakan och allt annat sånt tråkig skit ska ta plats! oorh..

I övrigt idag har jag packat, käkat lunch med mamma, hälsat på mormor & handlat resväska och toalettartiklar med mina favorit killar :). & nu är jag hemma igen.. lyssnar på hög musik.. pussar på hugo & packar. SAMT tvättar & hänger det i mellanåt. I morgon måste jag upp snuskigt tidigt för att åka till mitt förråd och kolla vilka skor & jackor jag ska ha med mig, det ska ju OCKSÅ få plats!? yaya.. får väl åka med 7 par skor & 3 jackor på mig annars liksom!?
SKitsamma.. allt löser väl sig!

Okej, jag erkänner.. jag börjar få resfeber när man säger till folk " men vi ses väl till jul dåja".. pirr i magen!
Men det ska bli så jäkla kul och träffa nya människor och nytt jobb & detta.. eller jag hoppas det blir så! Hoppas också min dator lyckas lagas innan jag åker.. JAG BEEEEEEEEEER! kul liv annars ;P

Nej dags att packa vidare.. hela kvällen lång & middag med la familia!

& OORH.. varför skulle du dyka upp & förstöra min hjärna & hjärta! orka orka orka..karljävel!

~~ Hanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0