Eget rum!

& så var torsdagen kommen i Oslo minsann!
Solen har lyst även idag, och den stora skillnades mellan oslo & KNA&GBG är det blåser minsann knappt ingenting, och hur jäkla underbart är liksom inte det? Awesome!
Förutom att solen lös när jag vaknade, vaknade jag med jätte halsont! Helt tjock i halsen och det gjorde så jäkla ont.. så idag har det bara varit att ta det lugnt. ( som alla andra dagar, haha).
Suttit vid datorn allihopa och sökt lite jobb & så dock.. så lite aktiv är man faktiskt.
Sen kom tjejerna hem & sa att NU FLYTTAR VI UT. Jätte roligt för dom att fått egen lägenhet och kalas underbart för oss att nu fick vi äntligen eget rum vi 4:a :).
Så vi har städat ut hela rummet.. dammsugit, torkat golven & sen fixat alla våra grejer.
Jag som fick största sängen får dock sova med resväskan i sängen, men vi ska nog komma överens faktiskt!
Bilder kommer inom kort.. ska bara ladda upp alla bilder från kameran :)
Dagen mat idag har varit 1 nudelpaket och 4 knäcke. Sen popcorn nu i kväll! What a life :P.
Men så fort pengarna börjar rulla in blir det ett slut på dålig mat, och lite mat. eller ja, iallfall dålig mat!

Nu sitter vi 4:a här i vårt mysiga rum och nördar oss vid varsin dator :). Lite musik på... Malin & Jennie firade vårt rum med en KOPP vin.. haha.. i detta hushållet finns inte mycket till glas!
För mig fick det bli te & popcorn.. alltid något :)

Ska nog minsann ta & lägga mig nu så man orkar upp i tid i morgon, ska gå till NAV och skriva ut cv:n och sedan leja ut dom. HOPPAS HOPPAS HOPPAS ikea ringer i morgon.. och självklart säger att jag fått det.
vill vill vill..

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0