Bokat & klart!

Jaha, då var helgen över & man är redan på dag ONSDAG igen, vilket betyder lilllördag men inte för mig denna dagen :). Mina lungor & andning säger strängt till nej som har med ansträngning att göra. :/.
Satans jobbigt att flåsa som ett svin av att gå i trappan & att hosta tills man spyr.. TRÖTTSAMT!.

Helgen var bra, väldigt bra!
Fredagen tillbringade vi hemma hos Madde K ett gäng och spelade massa Wii hela kvällen & tjöt av skratt och självklart blev det massa snack om Oslo osv.
Kanon bra förfest & det slutade med att hela festen utom Conny följde med ut, (skulle bara varit jag & lisen som skulle kolla läget ute) men vi blev 5 brudar istället ;D. NICE!
Tillbringade sedan hela kvällen på Harrys/sliver med massa dansande och alldeles för mycket champange! BAAH!
Efter lite gratis mat på Micheeees och bus så hamnade jag hemma i sängen, och det var bra det!
Vaknade upp på lördagn och kunde fan inte stå på benen.. mådde så in i helvetes dåligt, och det var självklart champangens fel! Eller jag skyller på den iallfall :). När klockan var runt 3 på dagen kunde jag stoppa i mig lite filmjölk och sakta men säkert ställa mig på benen..
Klockan tickade sedan i väg och till sist var det ju faktiskt dags att göra sig i ordning igen, DOCK väldigt sent då vi i princip intervall sov hela dagen jag&lisen :P. Helt rätt! Väl i ordninggjorda tog vi bilen in till stan och hamnade på Fest hos stina svensson. En del man kände och en hel del man inte kände igen. Trevligt! (öppnade nog truten lite väl, SUCK)
Sedan blev det vidare till Nivå en runda och vafan? Helt sjukt mycket folk om man jämför med de andra helgerna vi varit här.. riktigt skoj var det & man han både bli utskämd och helt överlycklig. :). SARA VAR DÄR <3.
Sedan efter 1 någon gång gled vi bort till harrys/sliver och ser den monsterlånga kön.. men vi bestämmer oss för att ställa oss där och HOPPAS att vi kommer in, och självklart var detta inget problem för oss ;D.
Inne dansade vi loss som tusan.. drack & hade riktigt jäkligt skoj.
När det stängde gick vi ut & kollade läget men slutade i en taxi hem för 3, höhö. Lisen lisen ;).
Väl hemma blev det lite snack och så.. sen ja, knackade det på dörren och blablablabla..

Skitsamma, helgen var helt enkelt en bra helg & även den sista vi tillbringade i Karlskrona för NUUUUU NUUU NUU
har vi bokat tågbiljetterna upp till Oslo :). Så på lördag åker vi!
Äntligen! jag är faktiskt ganska trött på Karlskrona nu & allt vad det har att göra med.. MÄNNISKOR. :P
Det var inte meningen att komma hem & att det skulle bli så här i hjärnan, men det blev så! för både mig & fler.
Så det är verkligen dags att dra sig nu :). så lördag morgonen drar vi oss ditåt och hoppar på många roliga månader i hop.. får väl se hur dags vi anländer om vi hinner kalasa något redan på lördag för att inviga det hela ;)

Idag tvättar jag massa & städar huset då mamma ska ha gäster i kväll, så snäll dotter som man är ställer man upp, såklart!
Så nae, nu är det dags att dammsuga hela övervåningen för att sedan slänga in lite mer tvätt.

Hoppas ni haft en jätte bra helg & nu slipper ni äntligen oss! wuhuu.

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0