Vad var det jag sa!

Vad var det jag sa? Att vårt kollektiv vaknar klockan 00.00?
MYCKET riktigt.. nu kom katta hem med kompis.. killarna gör pizza.. malin sätter i gång och spelar sims med rasmus och någon duscha..
ALLT är som vanligt här hemma.. den ända normala jennie försöker sova, GOOD LUCK!
Jag ska faktiskt också försöka sova nu.. kommer aldrig gå, men värt försöket!

Kollektivboende är till för pigga människor, smala människor eftersom man äter konstant och väldigt sent!
Helst morgontrötta eftersom ingen i kollektivet vaknar innan kl 2 (undantag för de få som jobbar).

Ja välkommen till denna världen, men även denna har sin charm!

~~ Hanna


FULL FART!
Bild lånad från: www.fria.nu/artikel/7787

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Ser inte hon ut som mig? Hon som är i full fart.. hm

2010-10-19 @ 02:40:59
Postat av: Antonioiris

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-08-26 @ 14:40:40
URL: http://antonioiris.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0