That boy is a monster.

Tisdag.. & fortfarande inget jobb. JAG DÖÖÖÖR!

Ja, som sagt nu är det tisdag och vi är inne i oktober månad.
Jag trivs verkligen sjukt bra i Oslo, känner mig otroligt hemma på något vis & jag har det riktigt skoj..
Det saknas bara en sak.. eller nej 2.. ETT JOBB & lägenhet såklart.
Man kan inte gå här länge utan jobb eftersom allt är så satans dyrt.. men jag HOPPAS det snart dyker upp något så många som man faktiskt har sökt.
Var på intervju i går för en nattklubb som heter La belle. Var främst garderobspersonal, och det är ju perfekta extra pengar på helgerna, så går man heller inte ut lika mycket :). bra skit! Vi får väl se helt enkelt om jag sa något som gjorde att faktiskt jag fick det :). ingen direkt utbildning man behöver ju :P. haha.
" man måste bara kunna ta att folk faktiskt kallar en hora och sånt då dom är fulla och jävliga" haha shore!

I övrigt rullar allt på.. Lisen har ju fått jobb, kanon glad för hennes skull :). Serverings jobb! perfekt för henne!
Ingen av oss andra har fått något, men vi har ju varit på intervjuer och sånt, så nu hoppas vi!
I helgen blev det lugnt i fredags.. & lördagen spenderades först här hemma sen åkte jag & bryshan ut till Jessi & ståle.. som är min kusin. Där lekte vi med deras lilla oliver, umgicks.. åt middag & allt möjligt :). jätte mysigt!
Sen blev det hem till kollektivet.. här väntade tjejerna.. det dracks vin & gjorde oss i ordning.
Sen gick vi till en fest som var här i frogner.. och där stannar vi. HAHA. sjukaste festen EVER. Och vi nämner ingenting som hände därifrån.. crazy people. Lisen gjorde iallfall kvällens dyk från bordet.. RAKLÅNG hahaha..
Sen blev det utgång.. yatzy.. inte min typ av ställe.. så vi gav oss ändå hem i tid :). Konstig kväll men skoj!

Annars består våra dagar av att söka jobb.. slappa.. dricka kaffe.. TYP.
I går var vi dock ute och skulle fika på kvällen.. efter jag hade haft intervju.. men en kaffe slutade med att vi lyxade till det ordentligt genom att gå på peppes pizza! Var ingen hit enligt mig, men mat i sig var ju ganska gott att få i sig faktiskt! Så nu blir det inget onyttigt på länge.. :)
Vill också bli FRISK så jag kan bege mig ut på powerwalks och springturer.. men halsen ger inte med sig & inte förkylningen heller. Men det kommer väl..

Nahe.. nu är jag trott på att sitta här så nu ska jag städa undan på vårt rum.. hänga min tvätt sen göra mig i ordning för i kväll flyttar 2 nya killar in i lägenheten.. nu BER vi en bön att det är några normala killar som är roliga att hänga med :)
Blir även lägenhetstitt i morgon.. 4:a.. men verkar ligga lite utanför men skit i det! fin var den iallfall!

Snart blir det ny header på bloggen också..
& vet ni, jag saknar er där hemma.. ni vet vilka ni är. <3

~~ Hanna


Packåsnor när vi anlände i oslo :)


I min väska dagen efter hade jag halva denna växten, vems fel?


HAHAHA


Lite sightseeing :P


Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0