Scary Night.

Morsning!

Fredag idag då igen, och helgen är så välkommen denna gången :)

Har jobbat lite denna veckan, 3 dagar iallfall.. blir ju så när man är timanställd, man kan inte alltid få jobb!.
Trivs så sjukt bra på dagiset där jag varit nu, helt underbara barn och tjejerna jag jobbar med är kanon!
Visst kan det vara problem med språket ibland, men äsch.. man lär sig verkligen mer och mer för varje dag, får även öva på att prata mycket i och med att jag inte kan snacka för mycket svenska med barnen.
Så små ord och meningar blir bättre och bättre och jag har fått mycket beröm och dom säger att barnen älskar mig :), så ska faktiskt bli sorgligt att inte jobba lika mycket där. MEN jag ser fram emot ikea som tusan! :)
Varit mycket fix och trix eftersom du kräver mycket papper på gamla jobb/betyg blablabla.. men fixat!

I går efter jobbet var jag & tjejerna på stan för att förbereda inför halloween. & nu är utstyrlsen inhandlad! HAHA.
Jag kommer vara den absolut fulaste på hela festen kan jag lova & NEJ jag kommer inte ens vara något scary..
Som folk har skrattat åt mig när jag berättat och även då¨foklt i kollektivet när jag tog på mig dräkten :).
Menmen, man lever bara en gång och jag bjuder mer än gärna på mig själv :). haha.. men inget avslöjande här!
Kommer lägga upp en bild så småningom ;).
SJÄLVKLART.. får man ett papper nedstucket i handen på stan där det står att arkaden hade "scary night" alla affärerna hade erbjudanden.. både lisen och jag hade kollat på jackor i 2 av affärerna.. så YES det slutade med att vi shoppade varsin vinterjacka. Blev en dunjacka på Bik Bok för lisen och en Ichi jacka för mig.
Här ser ni den nedan när jag testade den för ett tag sen och blev alldeles kär :). fin eller hur?

Idag har jag varit hemma själv 2 timmar.. ganska skönt att bara få ligga i sin säng och tänka och bara ha lite ensamtid, var ju inte i går man hade det :). Underbart att ha tjejerna, men jag vet att alla känner samma.
Ensamtid är guldvärt nuförtiden. Laddat ner massa musik till MP3 och bara softat.
Jennie är hemma nu iallfall.. så nu får vi väl komma på något att göra i kväll.. ska iallfall göra lite käk snart.. tänkte det får bli tomatsoppa  :). 

I övrigt mår jag kanon! Känns skönt att ha jobb & att alla fått det.
Lägenheten jag skrev om sist fick vi inte :/. Men ska på visning på söndag igen i en ännu centralare lägenhet, så nu hoppas vi vidare på den istället, för detta boendet tar KÅL på en.
Saknar mamma,pappa&hugo väldigt mycket just nu.. men till jul så! Ska bli underbart..
Och självklart mina älskade vänner där hemma, ni vet vilka ni är.. <3

Ha en jätte fin helg alla!

~~ Hanna


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Glen

Låter chill

2010-10-29 @ 18:39:52
Postat av: sandra

hej allt bra med dig `?

2010-10-29 @ 19:17:15
URL: http://sandriisss.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Hejsan, haft en bra dag?:D

2010-10-29 @ 19:26:50
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0