Power, to me!

OjojOJ, vilka aggresioner jag hade inom mig innan!
Inte direkt över någon specifik person utan över situationen man är i, jag HATAR att inte ha jobb och rutin bara!

MEN.. efter mycket om och men kom vi ut på en ordentligt runda där vi sprang långt sen powerwalkade ordentligt sen blev det jogging igen. Sen väl hemma sittups m.m . .  så nu är vi ganska möra i kroppen!
Hoppas jag somnar i tid idag, för jag vill inte sova bort halva dagarna och sen söka jobb ett par timmar sen är det typ dags att sova.. men det gör man inte för kl 00.00 vaknar vårt kollektiv! haha.
Ond cirkel här hemma, men snart ska vi nog vara ur den när jobben löser sig!

Har dock sjukt ont i mitt CP knä nu efter dom här springturerna.. och är rädd att det snart kollapsar som vanligt.
Och ändå vet inte läkarna vad det är, mer än en "gammal fotbollsskada" äh, jävla skit!

Malin och jag avrundade kvällen nu med varsin öl som vår KÄRA vän och sambo göran var gullig och köpte.
Så här sitter man helt mör i kroppen i sin mjukis tröja och tar en öl, det är livet de!

Snart kommer CP hem från jobbet också, kvinnan som försörjer sin familj helt enkelt, duttig idiot.
Men förhoppningsvis somnar vi i tid i kväll.. vi måste!

& du.. du är så jäkla intressant.. men jag vet inte :/. vågar? vågar inte?

Tror jag ska kolla på fredagens avsnitt av idol nu sen slockna.
Godnatt kära vänner! (och icke vänner) :)

~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Det kan vara sån sklatterskada eller vad de heter i knät - vanligt att man får i ungdomen om man tränat mycket, beror på att det växer brosk under knäskålen. Mattias har det. Men om man har det blir det typ "knackigt" när man böjer och rätar ut knät.

2010-10-19 @ 11:34:28
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0