Oseeeloooo

En liten uppdatering härifrån Oslo!

Allting går bättre nu än vad det gjorde sist jag skrev kan jag lova!
Lisen har ju haft jobb hela tiden.. och det rullar på bra för henne.
Jennie var den andra personen att få jobb, först på barnhage men fick redan dagen efter som receptionist så det jobbar hon som nu, grattis till henne :)

Jag har nu börjat jobba på dagis :). Hur jäkla mysiga barn som helst i åldern 0-3 år, helt galet söta och dom tydde sig direkt till en, så härligt!
MEN MEN MEN, idag när jag kom hem från jobbet så loggade jag in på min mail och där fick jag det underbara beskedet att jag fått jobbet på IKEA som jag varit på intervju för :). blev så jäkla glad!
Så nu fick jag en 60% tjänst på ikea poslin/glas/köksgrejer avdelningen, ska bli jätte skoj verkligen!
Sen tänkte jag jobba resternade 40% i barnhage, men lär ju få jobba extra på ikea under julen!
Sen fick även malin jobb idag också.. extra på kappahl och sen något vinmonopol på lagret typ, kanoners! :)

Så nu mår alla lite bättre av att ha ett jobb att gå till så man slipper gå på varandra hela tiden.
Klart det är påfrestande att bo i hop, men samtidigt visste man ju att det kunde vara så här så jag pallar inte klaga hela tiden. Jag är glad som får uppleva detta :). & jag tror allt kommer bli mycket bättre när vi får egen lägenhet för vem fan vill bo med 9 andra? Även om det är några av sina älskade vänner så är det satans påfrestande att inte få ha någon privattid, men det kommer & jag är inte redo att lämna detta :)

Jag känner mig så lättad på något vis för jag känner verkligen att dom 2 människor som tagit stört del i mitt hjärta och liv,  JA kärlekar.. dom börjar verkligen försvinna. Eller ja det känns inget när jag tänker på dom längre, och det är ett så jäkla stort steg i mitt liv :).
Jag är verkligen redo för att träffa någon ny och känner att det kommer nog faktiskt att gå att känna något för någon igen, kanske aldrig dom känslorna som jag känt, men något liknande?
ÄH orka kärleksgnabb! haha :)

Var för övrigt och kollade lägenhet i går, vilken fin lägenhet & SÅ modern. Dock ganska liten för att bo 4:a men inget kan bli värre än detta & jag vet att det kommer bli jättre mycker bättre och mysigare för nu har ju alla jobb dessutom! :)

Äh, jag tror på detta och jag ser detta som en utmaning för mig själv, och vem vet, kanske blir man här? Eller.. någon helt annanstans i världen.. lund kanske? ;) hahaha.. ( du vet vem du är, tss)

Nej, dags att duscha sen tror jag minsann jag ska krypa ner, ganska trött efter att ha stigit upp 6.

~~ Hanna


höhöhö..

Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Åh, GRATTIS till IKEA-jobbet :) Bra erfarenhet med inför framtiden att ha från två olika brancher :)

2010-10-29 @ 10:43:58
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0