Onsdagen den 6 Oktober.

Så var onsdagen här, och denna onsdagen innebär det faktiskt LILL-LÖRDAG!
I går på kvällen gav vi oss ut till nått ställe för att köpa en mobil till malin så hon kan använda sitt norska
nummer också.. sagt och gjort.. vi hamnade i någon lidl liknande affär.. malin köpte den och i denna affär hittade vi minsann billig öl också!
Kan säga att en öl kostar ca 25 norska här.. vilket innebär run 30svenska, I BUTIK.
Vi hittade för 9.60.. så det blev ju ungefär lika mycket som i sverige, KANON! Så vi handlade på oss 12 st när vi ändå var där.. så nu har man laddat ;).
På vägen hem var vi otroligt spännda på killarna som skulle flytta in.. så kommer vi innanför dörren.. vilka fan sitter inte då i sängarna.. JO.. rasmus pettersson & Jakob Adaktusson! HAHA.. mina gamla poolare från Galären ju.
Måttligt chockat men skoj :). Pratade med jakob bara 2 dagar innan och sa hur dyrt det var där vi bodde och blablabla.. så bara några dar senare bor han här :P. Världen är liten!
Kvällen tillbringades framför datorerna.. fastnade för serien Lite sällskap.. som jag skrattade, haha.

Nu är det iallfall ny dag & nya möjligheter.
Halsen är fortfarande dum emot mig.. vägrar ge sig. tröttsamt som tusan!
Lisen gick precis till jobbet.. måttligt avundsjuk.. jag vill också ha ett jobb att gå till.. orrh.
Malin sover & Jennie är ute och motionerar.. hade mer än gärna följt med.. men så länge halsen är paj är det NEJ.
Precis färgat ögonfransarna lite & ska snart hoppa in i duschen, lika bra att passa på medans det finns varmvatten.
Sen ska vi bege oss till stan och söka jobb & fixa lite.. sen klockan 4 ska vi kolla lägenhet :). Hoppas hoppas!

Läste genom min blogg i går vad man gjorde förra året & förra igen. Vilka kärleksproblem man hade.
Hittade dock denna underbara låt.. inte lyssnat på den sen dess, så det framkallade lite magont. Men SÅ fin.
& gud, du krossade verkligen mig!

Nahe.. hopp in i duschen så det händer något denna dagen.
Just det, i kväll är det fest i kollektivet :). Alla ska festa tillsammans & någon kompis till göran är på besök.
Kan nog bli en riktigt nice kväll faktiskt.. Inflyttningsfest TYP.
Ha en fortsatt bra dag allesammans!

~~ Hanna

( & OJ vad glad jag blev, du är sådär.. ruggigt söt. :) )



Underbara DUMMA låt. med FIN text.
(nu är denna dock live, inte alls lika bra då, sök på spotify.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0