Ikea!

Då var fredagen här som jag väntat på, och jobbintervjun är över.
Tyckte det gick jätte bra och det kändes kanon.. blev 1 timmes intervju så det tog sin tid men det gick så himla enkelt och jag fick allting sagt som jag kände, och hon verkade glad & nöjd :). Himla trevlig kvinna!
Så nu är det bara att vänta och se.. även om det känns bra så kan det alltid finnas någon som dom känner passar bättre för jobbet än just mig, så vågar inte hoppas för mycket!

När jag var på ikea så gick jag runt och kikade 40min.. blev ett doftljus hem till rummet & tjejerna.
Äpple doft.. tänkte att DET luktar ju gott.. men när jag kommer hem kommer jag på att vårt toa spray är det äpple doft på, så nu kommer ju folk relatera mitt ljus till toaletten som innebär bajsdoft? Kändes ju mindre kul! :P
Men, iallfall.. hittade en lampa som var OTROLIGT fin när den var tänd.. ser inte alls lika rolig ut på bild, men tänk er i ett mörkt rum.. så står den där och bara glittrar.. nice! Gillar den silvriga mest.

Lägenheten vi skulle kolla på idag var tydligen redan uthyrd nu(?) konstigt när man bestämt visning idag?
Men men, det är bara att söka viare.. och jobb sökandet fortsätter!
Sökt 6 olika jobb idag på nätet.. hoppas man får en intervju iallfall. MÅSTE komma i gång.. hatar detta!

Nu ligger vi iallfall i sängarna.. alla söker jobb & är allmänt asociala. kan vara skönt ibland!
FÖr övrigt var jag & Jennie ute och sprang i går.. 1 timme blidde det. Underbart skönt men satans kallt.
Sprang jätte fel också och hamnade ganska långt bort.. men efter mycket om & men hamnade vi här hemma på haxthausens gate igen :). trötta, svettiga och röda i ansikterna!
Idag är det träningsvärk.. men bara lite i magen och låren, underbart, längesen man kände på det nu!

Nej, nu ska jag fortsätta söka jobb & umgås med mina kära roomisar. Nu åker one piecsen minsann på!

~~ Hanna










dålig bild men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0