How to save a life.

Onsdag onsdag onsdag.
Dagarna bara rullar på här uppe i Oslo, men shit jag trivs så sjukt bra i denna underbara stad.
Självklart är det jobbgt utan inkomst just nu & man kan inte göra speciellt mycket när pengarna sakta (fort) men säkert försvinner från kontot, och man vet att det faktiskt inte kommer komma in några denna löning :/.
Festandet är ju vårt stora problem här uppe.. vi gör liksom det även om vi inte har råd? haha.. lite kul måste man ju ha, eller vad säger ni ;). haha.

I fredags blidde det fest här hemma i kollektivet.. haha.
Gruppbilder togs & vi partajade loss.. haha.. vissa är så jävla sjuka här!
Jag kan säga att jag är otroligt glad att Jakob & rasmus flyttat in.. som jag skrattar haha.
Utgång blev det såklart.. dock försvann killarna i från oss men vi hamnade på onkel donald.. bra skit.
Vandrade hem denna natt tjejerna.. och HEJ vad ont i fötterna vi hade, helt otroligt. Blåsor på lördagen, JODE!
Sov väl halva dagen lördagen..måttligt bakfulla.
Men när kvällen kom peppade man till lite.. lisen skulle dock jobba så hon blev utan pary :/.
Kvällen blev tillsist bestämd och vi vandra boråt majorstuen till Mange.. där kidde mfl var. trevligt!
Utgången blev på hard rock.. riktigt kul faktiskt. Malin & jag hade kanonroligt! hahaha.(VI VILL HA SEXY BITCH) :)
Kidde & erik svängde loss ganska bra med oss.. och denna bra kväll slutade på BK.. kidde bjöd, melike ;D.
Skulle då aldrig lägga 120 NORSKE för ett mål.. HELT sjukt. men mätt blev man & många dippar blev det, höhö.
Blev även denna natt att gå hem, väl vid 7 eleven tog malin & jag LÖÖÖÖÖPET hem.. haha. Här skulle minsann inga karlar följa med ;). Tackar för en kanon kväll!

Ja, sen dess har det mest sökts jobb & grejat.. nu har iallfall både malin & jag fått intervjuer! wuhuuu.
Så i morgon ska malin på intervju till designtorget, passar henne som handen i handsken.
Själv fick jag intervju på ikea igen :). Denna gången på porslin blablabla avdelnngen, SKOJ! så nu håller vi alla  tummar & tår. :)
Jennie lyckas snart också säkert.. !

Skattekortet har kommit :). så nu blir det att öppna konto.. sen när alla fixat så blir det nog depositionslån för nu MÅSTE vi ha en ordentlig lägenhet.
Vi var på visning idag, men NEJ.. haha renoveringsobjekt? MHMM.. men i morgon hoppas vi verkligen på en lägenhet.. kolla in själva!

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=24809313&sid=sid%2F2010%2F10%2F11%2F14%2Fxz0071286801391398y

Nahe mina vänner & fiender, nu är det dags att göra något..!
Sen i kväll.. ja då ska jag evt träffa en viss person! :)
Jag älskar livet här uppe.. eller jaa.. så fort lägenhet är fixat.. men jag ÄLSKAR att vara här.
& i kväll kommer bryshan upp med lite skor & jackor.. samt lite mat(?) kanske från mor!
Saknar er där hemma!

~~ Hanna

(för övrigt blev håret bra, eller jag blev nöjd.)


Här ser man det! vad sägs?


Innan!


Delar av gruppen!






Kollektiv outfiten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-18 @ 00:36:42
Postat av: Glen

Hej asså låter typ rätt kul ändå. Ha det bästa <3 Glen

2010-10-18 @ 00:37:19
URL: http://glenx.blogg.se/
Postat av: Edvardtine

i love this page keep it up.

2011-01-31 @ 11:16:41
URL: http://edvardtine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0