Friday!

Då var man tillbaka på bloggen igen, 2 dagar senare.
Onsdagen som skulle bli en kollektivfest blev icke så.. det slutade med att alla vi tjejer gick ut tillsammans med Göran, vandra bort till Solli, men det var knappt några människor där.
Vi vandrade gatan hemåt igen där vi hade set massa snyggingar utanför en bar.. och där stannade vi!
Det blev öl & drinkar.. haha, hur fan kan man vara så dumma och slösa bort våra pengar på sån när vi knappt har råd att äta? Yes, man lever bara en gång ;D.
Blev hemåt i någorlunda tid iallfall & det var guld att få somna i sin stoooooora säng. haha.
Torsdagen var lite bakfull.. men blev ändå en runda på stan med katta.. hon shoppade INTE jag, stoooolt.
Kvällen blev i sängen (som alltid känns det som).. men jag gjorde nytta genom att fixa massa på nätet med bemanningsföretagen och så, så nu hoppas vi fan i mig att det kommer något jobb!
HAHA.. när vi kom hem från stan ser vi att alla killarna också köpt one piece dräkter.. så nu är det our THING
här hemma :). Fula när man vandra runt i dom!
Jag & jakob hade lika och jenny & rasmus.. så det fick bli en tecken duell som jag & jakob stolta vann!
Blev inte att vi somnade i tid iallfall.. men äh! man börjar bli van nu..

Idag vaknade vi i någorlunda tid när Malin & Lisen kom hem..
Frukost & göra sig i ordning sen gav sig jag & jennie in till stan för att besöka Proffice och skriva in oss där och gå runt lite på stan och lämna ut cv:n. Köpte iallfall hårfärg.. och hoppas till gud jag inte bli LILA NU.
Bleker för tillfället min fnaskrand.. sen ska jag slänga in en Pearlblond färg & hoppas på det bästa..
Min vanliga hårfärg från essential har tydligen utgått, FAN! så vi testar detta.. askblondt kan ju bli fint, om det lyckas!
Blev även en tröja från Vero Moda.. FAN HANNA.. skärp dig! Men den ropade mitt namn, och jaa.. jag föll!
Så nu sitter vi här i vårt girlsroom och snackar och disskuterar dumma människor som inte kan knipa käft..
väntar på att blekningen ska göra sitt & ja.. lisen får massage av Göran.
Ska nog knäcka mig en öl nu snart också.. & kanske sno lite av lisens chips? Frestande iallfall..
Sen ska nog cp & jag bege oss utåt en runda med kidde m.fl . . ta några bärsh & så. Kan nog bli trevligt.. OM
inte nu jag skulle bli lila i huvudet!

Mer uppdatering följer.. om min blivande hårfärg..

~~ Hanna




Någon som provat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0