Fredagskväll - BORING.

I går hade jag nog den mest uttråkade fredagskväll någonsin!
Det hände verkligen INGENTING.. alla gick runt och klagade på hur tråkigt vi hade det men ingen av oss tog heller tag i det och gjrode något åt det.
Vi tänkte gå ut & festa men bestämde oss att BARA en gång denna helgen.
Slutade med att alla låg i vårat rum och snackade.. försökte fixa lite så vi kunde ha roligt, men funkade inte (HAHA).
Blev som sagt bara massa skitsnack i rummet.. kollade lite tv & var allmänt dryga..
Så fredagskvällen i går får nog bara 2 hannor av 10.
Somnade vid 2 tiden och när jag&Jennie vaknade efter 12 höll vi på att DÖ, det var 30grader inne i rummet.. så den friska luften när vi öppnade fönstret var det skönaste på LÄNGE!


SÅ här kul kunde man ha!


Jakob & jennie.. dom gillar kameran!

Nu sitter vi allfall här i rummet som vanligt, ätit frukost och fixat!
Nu är det dags att städa upp stökrummet.. blir så jäkla lätt äckligt här, så nu är det DAGS to make it happend.
Såå.. reslutat så småningom!..


Så här kan en lördagsfrukost se ut för malin&mig.

Några bilder efter Joggingturen när rasmus ville vi skulle göra lite SPECIELLA korvar..
jode..


sådärja!


rätt snygga! ;D

Kommentarer
Postat av: Lisen/Louise

Jaha, när katten är borta dansar råttorna på bordet! Jakob den jävlen ligger i min säng, baaaah! Han ska döööööh!

2010-10-17 @ 02:07:36
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0