FAAAAAAAAAAN!

Jag är så satans uttråkad så jag vet inte vart jag ska ta vägen allvarligt talat..
Detta knäcker en men det som inte dödar en stärker en har jag hört? & ja, detta är en kamp mot tålamodet och allt negativt som finns, men shit vad man kommer uppskatta all härligt sen :).
Jag vet att vi kommer lyckas allihopa men det tar bara lite tid för vissa av oss!

Nu har vi iallfall sökt ytterligare massa jobb och i morgon ska gynn ta med oss ut på stan och visa hur FAN man gör, haha.. nej men tjejen har ju erfaring inom detta så hon ska minsann se till att vi lyckas ;D.
Jennie har iallfall fått intervju i morgon, så nu har iallfall ALLA lyckats få det!

Men, nae.. nu ska jag nog käka lite mat sedan låta maten smälta lugnt i magen sen ut på en joggingtur minsann så man känner att man gjort något vettigt idag :).
Sen kommer cp hem vid 9, och det är efter det vårt kollektiv brukar vakna till liv.. jamena i går stod typ alla och shakade ass vid 2 på natten? Mhmm, väldigt normalt, NEJ haha. Men ibland har vi riktigt jäkla skoj ;D

Hoppas nu även att glenx uppdaterar sin blogg för den är verkligen SÅÅ ball. (hahaha)
www.glenx.blogg.se - Länkar honom så han får lite fler läsare ;D. haha.. för min blogg är ju likzåm typ så jääääla stor!

Ha de!

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0