BOOOORING!

Sitter här hemma i kollektivet och har så in i satans tråkigt for the moment.
Malin är på dejt & JA, jag är måttligt avundsjuk och så.. eller nej, jag vill mest bara underhålla mig med något.
Men i helgen är det nog minsann min tur ändå, höhö. Den som lever får se ;).
Var på stan idag iallfall när malin hade jobbintervju och köpte mig en hoodtröja, som ni ser nedan :).
Riktigt gooosig & stor, ska nog bo i den kommande tid.

I morgon är det min tur att gå på jobbintervju, & jag hoppas för allt i världen att det går vägen :)
Bara att vara sig själv så ska det nog gå! Roligt och spännande!
Efter det är det gärnet från furuset för att gå på lägenhetsvisning! oorh, jag HOPPAS vi får den!
Såg den på finn.no när vi kom hem och ringde direkt och då var det några som kollat på den som skulle höra av sig om dom ville ha den, men dom bestämde sig för att inte ta den & då är det vi som står på tur!
Hoppas nu bara den är fin, men den var tydligen ny 2008 så det låter ju bra!
Jag återkommer i morgon om information om intervju & lägenhet..

Nu är jag satans uttråkad här hemma och alla bara ligger på varsitt håll vid datorerna.. men nu har jag & jennie bestämt oss för att ta oss en tur och gå & stanna till antingen p¨å kiwi eller bunnpris.. får väl se hur det slutar!

Have a nice evening!

~~ Hanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0