101017

Och sååå var slappe söndagen åter här igen, välkommen!

Helgen är över och vi rullar snart in i en ny vecka, och denna veckan hoppas jag för allt i världen att den ger mig ett jobb!
Om det finns något där uppe, då är det dags att visa att du finns, hjäääälp mig! :)

Vill också säga att detta inlägget tillägnar jag främst glenn som är en trogen läsare här i bloggen, haha.
Jahaaa..rummet blev städat i går, men ser lika jävligt ut idag kan jag meddela, och jag vill inte skylla på någon men alla vet ju faktiskt om att malin är skitgrisen i rummet, hahahaha.. malin malin :).
Efter det vandrade vi en runda och köpte oss lite ölis för kvällen och pantade även allas burkar i hushållet, vi skrapade i hop 62kr och köpte då rengöringsgrejer till äckellägenheten! välbehövt.

Sen gjorde vi oss i ordning som i vanligt ordning tar tusen år för oss brudar.. men det blev ju vinpimplande under tiden och alla fixade alla :). Samt jakob&rasmus gör det hela mycket roligare här haha.. som man kan skratta!
väl färdiga drack vi lite här hemma sen skulle vi GÅ till skoyen som inte skulle vara långt.. du dra åt skogen.. vandra för fan i 30 min.. jäkla skit i klackar!
Väl där drack vi vidare.. snackade med människor och så.
Sen var det dags att åka inåt stan.. väl där splittrades alla och jaa.. vi mötte upp Samuel och hans kompis. himla trevliga :). men det blev bara skit sen ändå.. & så in i helvets kallt jag kan lova..tydligen kallaste helgen på 1000år eller vad det snackades om..
Väl hemma sen efter vi väntat in kidde blabla.. så var vi hemma och här var det ett jäkla ståhej av många olika anledningar.. så efter MYCKET om och med.. så somnade hela kollektivet.. hahaha.. men idag är det bara att skratta åt hela situationen.. kanske inte alla gör men jag ;D.
Så riktig slapp dag idag.. men i morgon är det måndag och jobbjobbjobbsökande!

& jag vill informera er alla att lisen har sett lite för många "dansfilmer" nu för nu är hon ON FIRE.. tror hon är någon white niggah som skakar rumpa och dansar cheerleader danser för killar.. jag hoppas jag kan visa detta någon gång genom en film.. jag filmer henne i smyg just nu :)

Här kommer lite bilder från gårdagen & vårt extremt fina rum!

~~ Hanna













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0