Zzz

Ligger här på 3:e våningen i Jessi&Ståles hus & kan verkligen inte somna..
Har dock tagit min smärtstillande nu så jag hoppas jag däckar av den i värsta fall, man ska ju tydligen bli väldigt trött av den & jag börjar känna det nu..

Haft en mysig kväll här i kväll. Kom hit ungefär runt 18 tiden.. bara slappade i soffan alla 3 men först lekte vi med oliver tills det var dags att natta honom.
Vi kollade tv, snackade en masa & satt vid datorerna. Sen lagades det mat, blev tacopaj typ, med taco chips och ost uppe på i ugnen, svin gott! :)
Efter det bjöd jag på den otroligt goda vinterchokladen.. lika bra att bjuda bort så man inte äter upp den själv!
Jessi la sig ganska tidigt ändå för hon skulle jobba tidigt :). så ståle & jag satt uppe en stund sen la han sig också.
Så jag fixade mig och gick upp här på översta våningen och la mig.. bara legat vid datorn & slappat..
Kollat ännu mera på nelly och även på den fina klänningens hemsida.. blir galen av alla fina klänningar dom har!
Och dollarn är ju så låg nu så man borde nog passa på! :)

I morgon kommer jag vara hemma själv här. Ska äta en god frukost och bara slappa och njuta av lite ensam tid.
Städerskan kommer tydligen hit vid 9 tiden, men bara för mig att sova vidare.
Blir nog en promenad med snoop (deras hund) så man får röra sig lite. Sen är det lagom att hämta oliver på dagis sen blir det nog fredags mys här hemma hos famlijen :).

Oh vad jag längtar nu! 24 dagar kvar nu.. <3.
Man får bara inte hoppas på för mycket när det gäller vissa saker.

& så längtar jag MASSOR till 1 jan när vi flyttar in i lägenheten och får vårt egna! :)
& GRATTIS till malin som idag fick jobb på H&M på sandvika storsenter! :)
DET VAR DU VÄRD!

Godnatt alla!

~~ Hanna


Hälsningar från oss i Oslo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0