Weekend.

Helgen är över och halloween likaså.
Så mycket slit och tänk för att få i hop även detta årets outfits, och lika fort är det över.
Men Ja, det var en ganska rolig fest! Slutade drygt då vi gick hem istället för ut, eller ja.. malin och jag gick hem sen ut igen.. vandrade gatorna här och hamnade på donken, haha sorgligt :). Men roligt!
Fick plåstra om en slagen kille ( jag trodde det var låtsasblod först eftersom det var halloween) men icke!
Sen rätt var det var kommer  micke P natta och sara gåendes på väg hem, haha jaa. herregud!

I går började jag iallafall på IKEA, riktigt roligt :). Härliga människor och roligt jobb liksom.
Jobbar på accenten som det heter vilket innebär ute i butiken där allt porslin/bestick/kastruller m.m är.
Men mitt team var riktigt härliga och ja, alla andra man mötte. Tror jag skakade hand med sisådär 70 pers :).
Tror det kommer bli ett riktigt gott gäng. Hoppas också jag kan vara med på julfesten 27nov om min kära bror kan tänka sig att vara barnvakt istället för mig :).

Idag har jag & cp varit lediga.. skulle egnlitgen ta oss ut och fika m.m . .  men jag blev inringd på jobb nu i kväll så vi blev lata och stannade inne ( mycket eftersom det regnar ). Men nu är hela ligan hemma igen och kollektivet börjar vakna till liv :P. Malin är hemma för att vända, hon ska jobba på HM i ullevål i kväll och inventera och jag ska jobba på HM i stan för att inventera, men extra pengar!
Sen jobbar jag alla dagar utom söndag på IKEA, roligt ska det bli och nu börjar pengarna rulla in!

Alla har varit i ett litet deppmode här hemma har man märkt.. vi längtar efter familjerna sjukt mycket. samt vänner. Så usch.. mår riktigt konstigt just nu. Inser att jag inte kommer kunna se eller krama om mamma & pappa på 3 månader, och det känns så sjukt konstigt.. baah :(. Kanske ingenting för vissa, men för oss som aldrig varit i från dom så länge är det jobbigt. Men tiden går fort :)
Nu har alla jobb & julstämningen är här i OSLO.. så nu börjar nedräkningen hem..
MAMMA & PAPPA.. jag älskar & saknar er. samt alla andra, ;)

Nej nu ska jag minsann käka lite sen göra mig i ordning för inventering!
Haha galet snygga kläder på ikea man har.. höhö.

~~ Hanna


Hade ingen bild på pappa på denna datorn! <3

Här hittade jag även en vimmelbild från 2 helger sen på en norskhemsida! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Räknar oxå dagarna tills ni kommer hem mina små ungar... fast små är ni ju inte längre.Jobbat, gått kurser m.m. sjukt mkt sista tiden kanske för att jag saknar er såååååå. Är väl ett sätt att glömma. typ arbetsnarkoman... Men jag har ju pappa Hugo o kjell-dennis o det är ju inte illa.puss min lilla älskling.. Hälsa storebrossan från mig..krama honom me. mamman

2010-11-03 @ 20:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0