Rysningar.

Detta är PART 2 på "love the way you lie" & jag älskar texten och särkilt sången!
Asså jag ryser i HELA kroppen när eminem kör sen i slutet, han låter så fruktansvärt aggresiv och bara rappar så in i satikens bra. Eminem är helt klart en av de bästa sångarna/rapparna jag vet! & att han gör detta med rihanna blir ju bara 10 av 10.
Lyssna & njut, & för guds skull läs texten. ( jag är textnarkoman). Man måste förstå texten i en låt, annars kan man ju lika gärna skit i att lyssna enligt mig :)..

Jag sticker iallfall till jobbet med ett leende på läpparna då lönen kom in idag, awesome!

~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha sjukt kul att du precis skrev om den här o jag lade ut den på face typ en minut senare..

Telepati?!

Saknar dig mest! <3

2010-11-19 @ 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0