Maskinen.

Då var även denna jobbkvällen över, skönt :).
Var en väldigt lugn kväll, tråkigt nog, men som sagt nu ligger jag ju hemma i sängen & man vet att man tjänat bra pengar.
Skönt också att löning var idag, är inte helt missnöjd med den! Men nu ska jag försöka spara..(good luck).
Måste bara köpa skor,klänning,smink blablabla.. & där sprang säkert 4000 i väg ;).

I morgon blir det jobb igen. Men jag ska inte klaga, lördag ju! & då tjänar man ÄNNU mera pengar. haha.
Jobbar 13-21, efter det ska jag & ida från jobbet snabbt svira om, halsa en öl sen åka direkt in till byen och gå på konsert med maskninen. Självklart är Malin&Lisen där också, men dom kommer ju bli där lite tidigare :).
Ska bli riktigt roligt att se dom live, sen kör vi en utgång på det. Ligger nu & funderar över klädsel? hmm..
& jag kan tänka mig att även där kommer nog några lappar springa i väg. ujuj :)

Nu är iallfall jag & Lisen själva i rummet.. malin&jennie festar. Men cp försöker sova & det ska jag också göra nu.
Magen kurrar som aldrig förr just nu men NEJ.. det blir inget små ätande vid denna tiden. eller okej.. jag ska faktiskt äta en clementin..

& palla drömma om dig varje natt nu? :P. Mysigt då.. ger bara magvärk när man vaknar, haha.
Vi skulle aldrig sätta i gång något som aldirg kommer bli av, det var onödigt från bådas håll! :)

Godnatt alla!

30 dagar kvar..

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0