Lugn lördag?

& så var äntligen lördagskvällen här. Ovanligt nog blir det ingen utgång utan bara att ta det lugnt, precis vad jag behöver dock i och med att jag jobbade till 21 i dag och är MÅTTLIGT trött.
Känner mig inte som jag idag eftersom jag tackade nej till TVÅ fester.. varav 1 fest med massa ikea folk och vanligtvis skulle jag älskat detta och få lära känna nya människor men idag var det bara, INGEN ORK.. orkade inte vara social och nae, partymode off helt enkelt. :/.

I går var vi iallfall ute på lite galey jag,lisen & jennie.. testade en ny pub och skulle bara ta en öl.
MEN, det blev lite mer än så då lisens chef dök upp.. & blablabla.. :P
Men man fick glatt tvinga sig upp idag & gå till jobbet, men det gick bra, lite lagom trött bara, inget som ska synas eller drabba jobbet som sagt! :)

Lisen åkte till stockholm idag, aset! Får hälsa på vår älskade vän Astrid, och som jag saknar henne!
Men, jag ska snart åka dit och hälsa på na! Röjja loss lite i esto och få träffa hennes man, can't wait!
Lisen har även fått rum i ett kollektiv.. eller ja hon ska dela lägenhet med någon random kille, dock väldigt trevligt, förstår henne.. men pallar inte detta jävla råttboet.. men 1 dec ska vi vara ute och tills dess SKA vi funnit något annat, ska kolla rum nästa vecka, hoppas hoppas! eget rum.. LÄNGTAR!

Fan, idag när malin sa dom där få orden.. hela mitt hjärta stannade ör 3 sek.. JAG VILL INTE!
Det är bättre att du bara inte finns i dom banorna.. att du inte ska kunna gå att få tag i eller att man inte få kontakta dig. Jag har kommit så jäkla långt i mitt liv efter dig, men du kommer ALLTID vara något speciellt..
Detta rubbade min gärna på nytt.. fast jag egenlitgen vet vad jag vill ha inte vill ha. Men jag kan sakna att bara hålla din hand och somna på ditt bröst, ÄVEN om det aldrig mer kommer hända.

Nahepp, hopp i sänga nu.. ny dag i morgon!
Ska minsann ut och promenera och bara ha det härligt hoppas jag, sova en stund också :). En fika ska vi nog minsann också kunna slänga in och betala lite räkningar för att göra något tråkigt också!

& dig, jag kom & tänka på dig idag.. jag saknar dig så det gör ont egenlitgen men du har valt återigen att skita fullständigt i denna delen av dina vänner & denna gången är det nog.
Du valde återigen honom framför & jag tror aldrig det kommer kunna repareras, vi har missat för mycket med varandra nu. Men tack för alla minnen. Jag kommer nog alltid sakna dig & alltid skratta åt våra minnen, för vi gjorde verkligen ALLT i hop.. du var min andra hälft.

JUST DET, fars-dag nu idag.. hihi en liten överraskning väntar pappsen. JAG ÄLSKAR DIG PAPPA!
~~ Hanna

( & du har ju bara satt i gång något i min hjärna som du inte borde, än så länge förbjuden marknad.. it's our secret..)


;)


Klippa av sig håret och färga det mörkare igen kanske? vad sägs?


I stockholm 2 år sedan.. saknar!


:)



Kommentarer
Postat av: pappa

Jag älskar dig oxå gumman. Tack för att du tänker på mig..."Årets viktigaste dag"...FARS DAG.kram pappa.. PS Hoppas att du har det bra och att allting ordnar sig Ds...Överraskning..vdåååå spännande

2010-11-14 @ 13:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0