Kärlek

Jag vill tillägna detta inlägget till min bästaste vän, CP!
Hon ligger just nu hemma sjuk ( i kollektivet ) och mår riktigt cp kasst.
Jag känner med henne & vet att det fan inte är det roligaste att ligga där, man känner sig ynklig och man längtar framförallt hem till föräldrarna. I know the feeling!
SÅ, jag ville bara skicka lite kärlek..

Vart jag mig i världen än är , vet jag att alltid cp finns där!
& samma för dig.
Vart ditt mongo än i världen är, så vet du att jag alltid finns där!

Vilka slogans, haha.

PUSS min kärlek!

~~ Hanna


Haha Jag&Lisen 2006


Juldagen 2006. ( & jag minns jag tyckte lisen var så himla fin denna kväll :) )


2007


Vi på vår 20-års fest 2008


Juldagen 2009


Vi 2010 :)


Anledningen till smeknamnen! haha

Ja cp, du är allt ganska bra du ;D

Kommentarer
Postat av: Lisen/Louise

du är min bästa vän!

2010-11-27 @ 00:21:35
URL: http://louiseferm.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha jag gillar sista bilden ;)

2010-11-28 @ 22:37:04
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0