IKEA

Haft en lugn & skön morgon här henna.
Tankarna fortsätter gå HELA jäkla tiden.. ont i magen för allt men äh, nu låter det som värsta deppet, men jag trivs otroligt bra här i OSLO och har riktigt kul & mysigt. Men det är hur vi bor som tär i hjäl oss allihopa, men förhoppningsvis löser sig allt snarast. Man orkar inte hur länge som helst.

Nu har jag iallfall ätit brunch i min ensamhet här i rummet, otroligt skönt med lite ensamtid. Bara njutit av maten och lyssnat mysig musik. Är i ordninggjord nu för att bege mig till jobbet iallfall, måste gå till trikken om ca 30min.
Sen väntas jobb mellan 15-23.. tråkigt dock att inte sanna jobbar idag! :/ kanon härlig tjej på min avdelning!

Efter jobbet blir det att direkt åka och möta upp tjejerna eftersom katta fyller år idag :). GRATTIS!
Ska dricka lite gott & bara fira henne.. så kläder är medtaget för detta.
Måste bara föra över lite pengar nu.. längtar till lönen! och särkilt efter december lönen :).

Ha en underbar dag allihop!

~~ Hanna


Yeah ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0