help!

Ligger här & vrider och vänder på mig funderar och funderar på hur fan jag ska göra med mitt hår.
Ska jag klippa av det? behålla hårfärgen? slinga? bli mörkhårig? ändra tonen bara? HJÄÄÄLP!
Jag behöver verkligen tips?? Någon snygg frisyr? färg? SNÄLLA..
Langar upp massa olika bilder så kan ni ju se hur man sett ut.. MÖRK har jag aldrig vågat, man kanske skulle våga testa? Det dryga är processen att sen bli blond igen :/. OM man nu skulle vilja det?

Tips? ideér? allt mottages..

~~ Hanna



Normalt, lite guldig ton.


Slingat & kort klippt.


Ja, jag gick frisörlinjen.. FYFAAN, det fulaste jag någonsin haft!


Håförlängning med vit tonad färg.


Precis nyslingad.. älskade det!


Mellan långt..blonderat.


Lite mörkare blond färg efter fel val av toning.




jäkligt kort.. :P


Jag i dagens läge! jag gillar det blonda.. MEN förändring BEHÖVS!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag vill fixa ditt hår hjärtat!!:)

2010-11-19 @ 22:56:29
Postat av: Veronica

Jag vill fixa ditt hår hjärtat!!:)

2010-11-19 @ 22:56:58
Postat av: MonikaM

Hanna, jag tycker inte du ska göra så mycket. Kasta i lite slingor bara så det blir lite mer livligt. Men tycker absolut inte du ska klippa av det, så fint som det är!

2010-11-21 @ 13:39:06
URL: http://missgloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0