GLAAAUD!

Då äntligen äntligen äntligen har man fått ordentligt boende här i OSLO.
Dock inte fören 1 januari, men kanske man hittar någonstans att bo tills den 20 dec, någon som har något förslag, självklart betalar vi pengar för detta! PLEASE!
Malin & jag kommer ha en egen undervåning i ett hus(?). Som jag tror att det är.
Vi kommer iallfall ha egen toalett, och 1 sovrum plus ett rum med projektor och grejer fast det ska bli malins sovrum! kommer nog bli riktigt awesome tror jag :). egna rum och egen toalett, WUHU! Dock lite dyrt men äh!
Sen delar vi kök med 2 andra.. en kille vi vet och träffat sen någon annan dude, kan nog bli roligt!
Men som sagt, vi är ju bra i norge 20 dagar i december så egenlitgen spelar det ingen roll vart vi bor.

Legat hemma sjukskriven nu i 2 dagar och är galet rastlös redan, så i morgon bege jag mig till jobbet!
Jag känner mig inte jätte sjuk men inte frisk heller, men detta ska nog gå bra! RYGGEN KLIAR och armen gör ont.
Efter jobbet beger jag mig til Jessi,ståle & oliver där jag ska spendera torsdag & fredag. Så kör dom mig till jobbet på lördag morgon :). ska bli mysigt att träffa dom och även få lite ensamtid. Kan nog behövas för allas skull :)
Men snart flyttar ju mitt älskade cp så :(. buhuuu..

Malin & jag, sjuklingarna själva har ju självklar gått loss på nelly idag.. HMM.. inte bra!
Men jag hittade ett par skor ( egenlitgen två eller 9) som jag ska ha sen en klänning som är fin men inget jätte WOW, men billig och fin :). enligt mig haha.  SEN SEN SEN har jag ju hittat min dröm.. en klänning som jag bara MÅSTE ha men som kostar lite mkt.. tyvärr tog den slut idag på nelly.. men jag har hittat den från USA och där med billigare.. så här är lite bilder:


Anna Dress SEK 249, Jeane Blush - NELLY.COM
Denna fining blev det.. till ett par höga klackar så! (tydligen mer röd än rosa som det ser ut)


den här den här den här.. den är jag galet kär i! Vi får väl se om den blir min så småningom. Vad tycks?

Archar Wedge SEK 329, Nelly  Shoes - NELLY.COM
& så den här skönheten :)

änsålänge bara detta.. men risken för mer blir det :/.

OM jag inte klickar hem den fina blå så funderar jag på denna istället.. lite "kopia"


One Shoulder Chiffon Layer Dress SEK 359, Elise Ryan - NELLY.COM

vad tycks?

 

Dags att sova nu. jobb 8 i morgon :/.

 

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0