Finns många saker..

Som jag längtar hem till just nu.. & vet ni vad EN sak är.. och det gör nog ALLA svenskar!

NORMAL PIZZA!.. haha.. Främst Montans Kycklingpizzan, när den heter Sommarpizza med rocculasallad på!
OOORH.. kurrade till nu i magen, haha tjockis som man är.

Kommit hem från H&M där jag inventerade, gick kanon bra och härlig tjej jag jobbade med.
Nu ska jag äta mitt äpple istället för pizzan sen kolla Gossip sen sova!
I morgon ska jag jobba på IKEA igen, jippie :)

Sov gott alla!

~~ Hanna


Tunn botten är något som inte existerar i norge! BAAH.. kolla in denna läckerbit.. MUMS.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh tack Hanna=) Jag och min pojkvän håller på att ansöka om visum så han kan komma hit och hälsa på, men det dyker bara upp problem längs vägen hela tiden=(

2010-11-04 @ 20:09:03
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Leifgrete

Very useful information. Thank you!

2011-08-30 @ 11:07:26
URL: http://leifgrete.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0