FAN!

Jag skulle aldrig sett sista avsnittet av Ensam mamma söker.. HELVETE.
Bölade som en gris.. & vips så var DU i min hjärna.
En av killarna i programmet påminner så mycket om DIG.. kommer jag någonsing komma över dig någon gång?

Jag hatar mig själv för att jag lät dig komma mig nära hjärtat en gång till, för jag vet inte hur man gör för att komma över dig helt? Du är en människa som finns i min hjärna i perioder och då är det HELA tiden.
Jag har ont i magen & kan känna klumpen när du sa NEJ.

Äh, jag vill bara radera & gå vidare, men hur gör man?
Jag blir lycklig av att se att du är det, men shit vad jag ångrar saker jag gjorde och inte gjorde.
Jag är uppriktigt sagt jävligt ledsen att det inte blev du&jag.. MEN jag är glad för att jag har utvecklats och lärt känna mig själv på ett annat sätt.
& nu sitter jag här i Norge och testar och utvecklas.. & det är jag väldigt glad för

Nu ska jag minsann sova!
Pratat massa med tjejerna nu om the future.. :P vi får väl se vart vindarna bär en.

I morgon är det kontraktskrivning sen jobb. & på tisdag flyttar jag & malin ut.. tjoho, men jag kommer sakna kollektivet på något jävla vänster & självklart att bo med tjejerna.

Natti!

~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: Glen

Glen kommer sakna er också!

2010-11-30 @ 00:44:22
URL: http://glenx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0