DO NOT TRY!

Har ni testa nya vinterchokladen? Den är vit & & & lite halvt beroende framkallande.
Så det jag vill säga är, TESTA DEN INTE!
Det är inte hälsosamt och man lär bli väldigt fet så småningom.. om man inte redan är det som en annan! haha.

Så HÅLL ER BORTA FRÅN DENNA GODSAK!



I övrigt så har jag hämtat ut smärtstillande på apoteket idag som har triangel.. starka grejer.. skulle tydligen bli väldigt trött av den så lika bra att ta den nu så man somnar in.
Tjejerna tyckte jag skulle ta den innan så dom skulle se hur jag blev men SÅ stark ska den nog inte vara :P.

Sjukskriven också.. jahopp! Men nae, får bli hemma i morgon och vila min stackars arm, rygg & bröst.. och hoppas INTE det blir mer prickelickar nu!

& jag tror minsann jag blir frisk efter denna FINA OCH UNDERBARA BILD av Astrid och hennes gudomliga & bra man Björn. TACK, det är banne mig kärlek.



Nahe nu ska sjukligarna på Haxthausen sova, iallfall jag! god.. Zzzz

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0