confused

Jobbet är i full gång här i Oslo -  och jag gillar det! & kanske särkilt för lönen?

Usch, det är så mycket tankar just nu. Får ont i magen av alla tankar och funderingar..
Jag älskar oslo, i really do.. men min magkänsla säger ibland annat & jag vet inte vilket jag ska lyssna på... magkänslan, hjärtat eller hjärnan? Hur vet man?
Jag är så jävla förvirrad över vad jag vill vara och vad jag vill göra.
Jag blir rädd av tankarna och jag vet att vissa saker kommer jag inte må bra av i längden men ändå..
ÄH, ni fattar antaligen ändå inget av detta.. bara massa tankar som ploppar ur min hjärna just nu.

Jag mår verkligen bra, det gör jag! Men det finns för mycket tankar just nu, både bra & dåliga.
Vi får väl se hur allt blir.. jag vet att jag aldrig är ensam!
Allt jag vill är att alla ska mår bra!

42 dagar kvar.. som jag längtar!

Jag hoppas du vet att du alltid står mig närmst hjärtat, oavsett vart i världen vi befinner oss.
Med eller utan varandra.
cp, det är allt jag behöver säga! :)

Kvällspasset avklarat även denna dagen.. 15-23, men inte hemma fören 00.10.. så nu är det dags att sova för att ta ett kvälls pass i morgon också! Men money money.
Såg även på schemat att jag jobbar SJU lördagar på raken.. DET är pengar men FAN så drygt!

saknar saknar saknar.. just nu drömmer jag mig bort till backabo, soffan, hugo, mamma&pappa och riktigt god hemma lagad mat.. och sist men inte minst, även bror!

~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej ungen min.. Hoppas att det löser sig med allt...Men du vet att du alltid ska följa hjärtats röst...Ingenting annat... Det blir bara många slingriga omvägar då...Allt går mkt lättare om du lyssnar inåt eller hur.. Älskar dig.. Förlåt att jag inte varit så aktiv med kontakten men jag har jobbat som en gris denna veckan...Nu äntligen ska jag hem till Backabo staffan o hugo.. Glöm inte att ringa pappa imon...Det är fars dag o det värmer i ett pappas bröst om ungarna ringer..Saknar dig så det gör ont..puss puss

2010-11-13 @ 17:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0