Wihu!

Dagen har varit helt okej!
Haft sån satans magkramp och smärtor på jobbet, men det fick gå ändå.
Slutade redan klockan 15 idag, så var hemma i tid & ätit gott & bara tagit det lugnt.
Blev stekt kycklingfilé med zucchini, champinjoner, fetaost, oliver & till detta creme fraiche med pressad vitlök i. MUMS kan jag säga er.. melike!
Nu kollar Josse ( som i övrigt är sjuk, naaw stackare) och lisen (som också är krasslig) på apocalypto..
men NEJ, jag hatar slafs och blod och slag och skit, nej tack! inte just nu, mår illa som det är :P

Inväntar just nu min älskade mamma&pappa samt min underbara lilla hund.
Dom har varit i Oslo hos Broder, kusin, ståle & oliver sen i fredags.
OCH, GRATTIS ÄLSKADE BROR PÅ 25-ÅRS DAGEN! :)
Så där har dom varit och firat honom och haft det mysigt. Så nu passar dom på att hälsa på sin lilla dotter också. Så i kväll blir det nog äta lite gott ute & bara ha det mysigt.
Ska bli underbart att få krama pappa som man inte träffat på många veckor samt HUGO, oh min lilla hugo. :)
Mamma har jag ju sett för jämnan ;).
Nae, nu tycker jag familjen här uppe i göteborg ska bli piggare.. för just nu är alla lite krassliga och hängiga.

Även stort grattis till Fia som idag fyller år :).

Nae.. dags för.. ja, gör nått annat :P

~~ Hanna


Grattis käre bror!


Grattis fia! (till vänster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0