Memories.

Orden.. " Kvar i nått jag lämnat" passa ganska bra just nu.
Man kan plötsligt inse hur saker och ting kan komma över en och man inser att man kanske egentligen
inte kommit någonstans, FAST jag vet att jag gjort det :).. men plötsligt är man tillbaka i nått.. man lämnat?

Men men, nu blir det myskväll med cp.. :). Hon ligger i badet & jag lyssnar när vi gräver guld i USA.. ruskigt sugen på en cigg på balkongen i solen.. men nae :P. hungrig är jag också och FESTSUGNA är vi också kan jag lova er.. solen lyser.. det skriks på gatorna.. & jag vill nu sitta på balkongen med en kall.. men nix, det är jobbhelg!
& nästa blir det inget heller.. för då kommer Sussi & meja, wiiihuu :). ska bli så himla mysigt.
Torsdagens utgång får räcka nu ett tag.... HAHA. galen kväll. Kortet på mobilen is THE shit ;D..

Fortsatt trevlig kväll folket & festa lite åt oss också.
I kväll saknar jag att bara kunna ringa runt lite folk och dra i hop en grillning på typ saltö.. saknar karlskrona minsann litegranna.

& USCH.. jag är glad att jag inte var på Nivå i göteborg i går där vi i princip ALLTID är.. otäckt!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7208416.ab

~~ Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0