Tvättish!

Så var det torsdag!
Är hemma idag också, lika bra att vara hemma en feberfri dag så man inte blir sjuk en gång till, hade verkligen inte orkat det!
Sov riktigt länge idag också vilket visar att jag inte är riktigt bra. Men känner mig mycket bättre idag faktiskt!
Åt gröt till frukost(lunch) och kollade på Tyra&Bellas show när kissie var där, MY GOD. Haha. Roande!
Bara suttit i soffan idag, inte ens orkat mig ut på balkongen, fast solen har bara varit här då&då.
Klockan är redan 4 & då börjar min tvättid.. suck, men det måste göras det också!
Så, nu ska jag bege mig neråt..
Sommaren är ju verkligen här nu, eller ja, den kommer säkert försvinna lite & komma tillbaka.. men när man känner sommardoften kan man ju inte annat än längta hem till Karlskrona.. uteserveringarna, glassiären & alla vänner!
MEN, jag har iallfall bokat hemresa från Karlskrona och hem hit igen, nu behöver jag bara dit resa.
Längtar som tusan..

Nahe, inte tid att sitta här för nu har tvättiden börjat!
NU börjar det dock åska här uppe.. behövt så kvavt som det varit.

& jag är helt förvirrad i huvudet.. känslorna flyger & far & jag tror bara det är en fix ide!

~~ Hanna




Kommentarer
Postat av: asd

sämst låt.

2010-05-29 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0