Sool!

Ja idag är man redo & fit for fight för jobbet igen :). Självklart blir då  vädret helt amazing och man vill bara ligga ute på balkongen och sola.. MEN nu börjar jag ju inte fören 2 så jag ligger i denna sekund ute på balkongen med noomi och solar, undebart! Ska man få någon bränna så ;).
Grannarna tycker nog det är lagom sexigt med en blekfet blondin fläkandes.. haha.
Sen har jag ett skönt pass 14-19.. nästan onödigt lite timmar.. men sen jobbar jag i morgon lördag & förhoppningsvis vill någon söt själ ge mig sin söndag :). Annars är risken ganska stor att det blir fest :P.
Idag ska jag även ha lite " sommarklänning " på mig.. från Rut m.fl.. vad tycks?
Håret är ju en enda stor MESS.. vet inte vad jag ska göra av det.. !.. hmm
Yaya.. idag är jag glad & allting känns bra.. saknar mitt cp dock :).

Hoppas ni har en lika bra & fin dag som vi här uppe i Götet :).

~~ Hanna


När jag solade på balkongen nu innan :). sommaren är här!


Haha.. noomi :)'


Puss tillbaka!


Ingen speciell, men sommarklänning minsann!


Haha jävla posande i spegeln, pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0