Skärpning!

Halloooo elllerrrr!

Vet inte vad som flugit i mig på sistonde, inte haft ork eller någon lust att skriva här överhuvudtaget, men det kanske beror på att det ständigt händer saker här uppe, så man hinner inte?
Tror nog minsann det :). Våren är verkligen här!
Min födelsedagshelg var den bästa på väldigt väldigt länge.. Hade fest här på fredagen och då kom även min älskade JULIA upp :). förgyllde verkligen hela helgen. Sen kom även lite karlar från Karlskrona.. Johan, micke, robin & Linus, riktigt skoj! Sen även mina andra Göteborgsbrudar! Galet roligt.. men kvällen slutade med att " Nu är festen slut" av farbror blå.. aj aj ;).
Utgången belv på excet och även där helt suveränt! Vi däckade sen vid 7 på morgon, awesome!
Lördagen bestod av bakishäng.. men tog oss även till avenyn för lite bakismat! Sunessommar & fortsatt bakishäng stod på menyn nästan hela dagen. Sen var det bara att rycka upp sig och dra på sig partyoutfiten igen!
Blev någon fest på hisingen, där var vi mindra välkomna.. haha. Vilken brud! " Ni är som.. partiklar" okej?
Denna kväll slutade på Berså.. bra musik men lite för ung publik, bra kväll!
För att inte glömma nämna att min älskade mamma dök upp dagen innan min födelsedag och överraskade mig.
Blev shopping med henne på Torsdagen & så åt vi ute på Manïana. MUMS! Tapas tapas.
MAMMA, jag älskar dig! <3 Bästaste mamman man kan ha, det lovar jag er.
Yaya, nog om helgen.. nu är ju den över sen en vecka tillbaka, MEN tack alla :)

Denna veckan har bestått av jobb & 2 dagars ledighet.. ons&tors.. Onsdagen blev det lite öl på Linné..med josse & Lisen. 29kr ölen.. DET gillar vi :). Riktigt mysigt.. massa snack!
Slutade dock med att 2 tjejer bjöd oss bort till sitt bord som sedan slutade med att Lisen&josse åkte hem och jag spontant följde med dom ut, men shit, det var riktigt roligt :). Man måste våga lite här i livet!
Fick ju 1 ny vän också :)

Så nu är det jobb all weekend long! I går var det fredag då var det jobb. Sen blev det att inviga grillning!
Vi var hos Amanda & malin och grillade.. var ju trots allt valborg :). Första nyktra! haha.
Men jag & Lisen for hem igen vid 10 tiden, skönt att vakna nykter idag!
Så nu börhar jag jobba klockan 12 och slutar 17. Då är det snabbt hem för att fixa till mig för att sedan följa med 3 av tjejerna på jobbet på lite fest vid Haga. Kan nog bli riktigt skoj :). Dock blir det väldigt lugnt för mig eftersom jag jobbar i morgon, blää :).
Nae, nu vaknade nog någon till här i hushållet.. johanna eller josse. :). bakfulla i guess? härligt!
Borsta gaddarna och springa till spårvagnen.

Hoppas ni alla får en kanon dag :)

~~ Hanna


Josse darling :)


Folk








Noooomi :). bakishänget!

Fler bilder finns på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0