Måndag!

& så var återigen den jobbiga Måndagen här!
Helgen var jätte bra, men seg när man skulle jobba lite halv bakfull i går på jobbet :/, men det är ju inget man visar mot kunder direkt :).
Lördagen var jobb för att sedan åka hem & göra sig i ordning för kvällens trevligheter.
Fick sminka Josse när jag kom hem, alltid lika skoj! Blev dessutom väldigt fint! När vi var färdiga gav vi oss ner till krogen under där Johanna jobbade & tog oss varsin öl på uteserveringen i solen. underbart! Blev dessutom sommarklädesel för första gången i år, kändes ganska konstigt men nice :).
Gav oss med spårvagnen bort till scandinavium för att gå på en inflyttningsfest hos Jyllas kompis Camilla.
Riktigt trevligt.. massa nya människor och så :).
Vi skulle alla gå till lounge men slutade med att alla tjejerna gick till Nivå istället, och roligt var det!
Massa dans.. för att sedan stöta på en trevlig prick som jag pratade med hela kvällen..sen tog jag bittert spårvagnen hem själv utan josse vid halv 4 tiden.. hon var reda hemma :). En bra kväll som slutade tråkigt :P. Men lika gla för det är ja! ;D. Sen var det söndag/bakis/jobb.. men jag har så underbara jobbarkompisar så det funkade kanon!

Idag är det Måndag.. tog Sofies pass idag.. 12-20.30.. första stängningen själv! huuh, nervös var jag men jag hoppas inte jag glömde låsa någon dörr eller så & att larmet blev på! :)
Nu har man jobbat hela helgen + måndag & tagit in massa extra timmar.. så nu är jag minsann ledig i morgon :)
& i morgon är inte vilken dag som helst, det är löning! wuhuu :).
Blir att bara ta det lugnt.. hoppas på bra väder & lite solning.. ska boka biljetterna till SATC 2.. med cp, wuhuu!
Sen ska jag fixa naglarna vid 18.. behövs! haha. Blir minsann jogginrunda också.. och om vädret vill kanske lite mys på balkongen med dom som är hemma, MALIN du är väl på ? :). Massa tjejsnack, en cigg & kaffe.. hihi.

Ligger nu på mitt rum och lyssnar på Maria Mena, kan vara en av världens bästa sångerskor enligt mig.
Så sjukt fina texter.. alla sover, klockan är ju trots allt 01.13.. men när man ändå är ledig i morgon så!
Kan inte låta bli att tänka lite extra på dig just nu.. bara få hålla om dig nu hade varit guld, det är bara det lilla som behövs ibland för att orka med vardagen.. & det fixade du! :)

Nahe.. nu ska jag släcka ner datorn.. & bara somna in till tonerna av Maria Mena..

Det känns konstigt att få så lite tid i Karlskrona när det är sommar :/. Många veckor kvar.. :(.
MEN SNÄLLA vänner.. kom & hälsa på oss! Liseberg.. blabla.. vi uppskattar det!

~~ Hanna


Josse innan festen :) snygging!


& så jag då :)


På festen :)


Haha dans på Nivå.


Lyssna & njut..

Kommentarer
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

Tänkte att vi kunde gå en liten lisebergrunda när jag är uppe kanske? =) Bara typ inträde och några biljetter

2010-05-25 @ 11:18:43
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

Sv: Åh vad snällt :D Då kanske jag tillo med har råd att köpa en åkpass ^^ Kanske kan fixa sånt quickpass, så slipper Meja vänta nedanför medan man står i kö en timme ;)

2010-05-25 @ 13:24:31
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0