MAMMA!

Medans det fortfarande är mors-dag.. vill jag passa på att "gratta" dig mamma samt berätta för er alla att jag verkligen har världens bästaste mamma :)
Jag älskar henne över allt annat på denna jorden & jag kunde absolut inte fått en bättre.
Du ställer alltid upp i vått & torrt och har uppfostrat mig till den jag är, och det är glad för.
Utan dig skulle inte min värld fungera & jag vill bara säga hur tacksam jag är att du finns & speciellt att just DU är  min mamma.
Det är otroligt kämpigt att bo i Göteborg och inte kunna träffa dig/er varje dag om man hade velat det..
Känslan av att ni bara finns där är obeskrivlig.. men samtidigt jag VET att ni finns där även att jag är långt borta..
och jag SAKNAR er så otroligt mycket :)

Tack än en gång mamma för du finns!
Jag älskar dig!

~~ Din dotter - Hanna


Världens finaste mamma!


Åkte ända upp till GBG och lämnade presenter på min födelsedag.. DET är kärlek! <3


Saknar saknar saknar. & självklart lille björn.. oooh!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack älskade lilla unge... Blev så rörd så jag sitter här i tårar... Saknar dig men är så lyclig att både du o henrik ringde till mig i dag.. Det värmde långt in i hjärteroten. Jag hade naturligtvis velat ha er hemma men jag måste medge att jag är sååå stolt över er bägge,att ni vågar o även lyckas med det ni gör... Jag tror att det var bäst att försöka testa vingarna utanför Karlskrona ,iallafall ett tag..Ni vet ju att jag kommer farande till er oxå för jag kan inte vara utan er. Tack för de finaste orden i världen för en liten människomamma. Älskar dig sååååå mycket, min alldeles speciella lilla dotter.Saknar dig hela tiden men vet samtidigt att det du gör är rätt.Vi får ju träffas lite längre tid i sommar o det ser jag sååååååå mkt fram emot... Ta hand om dig o ta hand om varandra ni små godingar där uppe i götet. Du är den bästa dottern man kan tänka sig .tusen miljoner kramar från din mamma

2010-05-31 @ 08:37:41
Postat av: M a d e l é n e♥

fin blogg♥

2011-01-30 @ 00:40:50
URL: http://maddeemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0