Live with it.

Godnatt alla älskade människor där ute.
Vill bara säga att jag ÄLSKAR min familj! Ni är guld!
tack mamma&pappa för mysig kväll i går/dag idag.
Vad skulle jag gjort utan er!

Förövrigt.. CP.
cp+mongo = kärlek.

Nu ska jag minsann sova, så man orkar upp i morgon till days & morgonkaffet (som jag förövrigt alltid längtar till när jag går och lägger mig). Sen blir det jobb 13-20. Lovely.

9 dagar kvar.. :)

I helgen kommer bryshan, kidde & jeppe, kan bli riktigt skojsigt :). tyvärr jobbar man hela helgen!
Baiz, ska se om man kan byta bort söndagen minsann!

Sov gott :)

~~ Hanna

Bilder senaste..


Öl på Linné :)


Härligt kort :). skratt & öl + cp + Josse = lovely.


Tyra & Lennart. haha :).


Lana&Sofie.. lördags när vi festade loss :). Underbara arbetskamrater!


Sofie, Jennie & Caiza... bäst bäst bäst! :)


Haha killen sjöng Tomas Ledin låtar & var allmänt Heartbroken. Tror han ibland trodde
jag var hon.. haha. han ser ut att fria!

VILKEN KVÄLL :). wonderful.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har aldrig sett en gräsligare bild på mig själv haha!

2010-05-05 @ 23:05:01
URL: http://tyraaas.blogspot.com
Postat av: lena mamma sundqcist

Hej Älskade ungen min... Hade så härligt med dig i Götet.. Pappa o jag tyckte det var såmysigt att få vara ned dig o även träffa tjejerna en stund.. Att få träffa Henrik o fira honom i Oslo först o sen träffa dig är ju guld värt för oss... Saknar er båda två men det får gå... Dessa möten är ju underbara... Det är ni som gör livet så härligt för pappa o mig...tur oxå att vi två har varandra nu när ni lämnat boet. Längtar tills vi ses igen... Tur att vi kan prata så mkt på facebook o telefonen.puss puss..ha en underbar dag .mamma

2010-05-06 @ 08:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0