Let me go home.

Ojojoj, här var det dåligt med uppdatering helt klart, nästan 2 veckor sen.
Tiden & orken och verkligen inte lusten har inte funnits där!

Tiden rullar på tycker jag, dagarna går & vi med den..
Henrik, kidde, pettan & Jeppe var här förra helgen.. riktigt jäkla roligt. Blev fest på lördagen här hemma i lägenheten för att sedan dra oss utåt avenyn, dock var vi tydligen hemma väldigt tidigt för att vara oss, varför?
Söndagen tillbringade killarna, jag & Lisen på Liseberg och HEJ vad kul det var, alla blev som barn på nytt, och blöta? Jo tack, det var bara förnamnet vad vi blev, kidde fick råka mest illa ut dock ;) flumrider is the shit!
Killarna åkte hem till Norge igen & vi fick gå tillbaka till vardagen..

Förra veckan bestod mest av jobb, långa pass sen joggingturer på kvällarna.
Ingen speciellt som hände direkt, inga utgångar i veckan.. Jenny var ju kvar så det var ju mysigt :)
Torsdagen var ju Kristihimmelsfärd eller något sånt, då jobbade jag 5 timmar men eftersom det räknades som söndag blev det 10, that´s gold :) Sen gjorde jag min busiga resa som jag planerat 1 månad men som ingen vetat om.. jag satte mig på tåget hem till Karlskrona & visst blev det en överraskning för många :).
Haha började med att överraska thörn nere vid bastionen.. satt på en bänk längre bort med en hasduk lindad runt huvudet & jag höt thörn säga " känner ni henne eller..?" Malin och dom säger " Eeeeh nej, hon verkar helsskum"
Sen börjar jag gå i mot honom och springer sen och hoppas på honom och JA han blev glad att se sitt hjärta :).
Vidare och plingade på dörren hos mamma&pappa.. och OJ lika överraskade dom.. mamma fick nästan en liten tår i ögat, hihi :).
I karlskrona stannade jag mellan torsdag senkväll till måndag eftermiddag.
Hade en sån sjukt bra & rolig helg. Mycket fest & jag träffade massa av mina fina vänner.
Speciellt stort tack till JULIA som jag fick umgås med mest! Du är bäst älskling.
Sen träffade jag ju Carro, Emelie, Jonas, Linda, Nina, Caroline, Madde, thörn, nicke, anna & MASSA fler!
Roligast hade jag ute på fredag kvällen där jag på något konstigt vänster bara höll i hop med CP olos & MOMO, haha men fy va skoj jag hade killar, tack! :)
Lördagen var minst lika bra den.. & slutade väldigt oväntat! haha..

Nu är jag iallfall hemma i Göteborg igen, Malin & jag åkte tillsammans upp i går..
Vaknade i morse & mådde för jävla dåligt.. men pallrade mig till jobbet.. det GICK INTE att jobba i denna förkylning, feber, halsont, illamående & öronont. Så fick fint åka hem till 2 idag.. inte kul då jag verkligen vill jobba! Pengarna.. i need them. Men nu är jag glad att jag gjorde, mår riktigt dåligt.
Känns som jag ska börja grina hela tiden, mår verkligen S K I T. Inte bara i detta utan i övrigt känner jag mig lite nere.. jag har en hel del hemlängtan också.. och jag längtar redan hem igen till Karlskrona. VARFÖR!?
Det var ju hit jag ville? & JAAAA, jag älskar Göteborg & jag trivs.. men det är bara en svacka.
Blir alkoholfri vecka iallfall.. helg jobb. eller? :P.

Nahe.. nu ska jag nog krypa ner.. måste gå & handla mig nässpray & alvedon dock. Måste äta nått också. men aptiten är heeelt borta. Kan inte få i mig nått :(.

Hoppas iallfall ni mår bra & slipper denna sjukt jobbiga förkylning!

~~ Hanna


Kommentarer
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

Då var det nog hos Madde vi blev smittade =(

2010-05-18 @ 19:52:03
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

Nej det vet jag inte :P Bara tänkte eftersom vi båda hade ungefär samma lät det som. Jag har varit genomförskyld, typ dimmig i huvudet och så hade jag lite feber igår, men är bättre idag tack och lov.

2010-05-18 @ 20:47:58
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0