Jobbhelg!

Sådära, nu var äntligen denna jobbhelgen över :).
Har varit himla bra & funkat kanon. Dock var lördagen KALABALIK, helt sjukt mycket att göra och det är nog första gången jag verkligen svettas på jobbet. Sprang som en idiot fram och tillbaka med kläder folk bara LÄMNAR hela jävla tiden i provrummet, fan kan bli riktigt irriterad på sånt ;). Fast man är ju likadan själv, eller jag ska jävla i mig bli bara för alla andra är det, haha.
Slutade klockan 5 sen var det bara hem och äta lite snabbt & duscha av mig & svira om. Blev dock väldigt chillstil då dom andra brudarna på jobbet sa att dom var klädda så. Sen mötte jag upp Sofie & jennie.. som hade VÄRLDENS ide tyckte dom.. att shotta på någon pub innan vi gick till förfesten. SAGT OCH GJORT, star's and bar fick möta oss och vi drog till med en Lakritsshot, GOTT!
Sen blev det feeeest.. haha. Jävlar vilken kväll! Tjejer, ni är fan guld! Hade så sjukt jävla roligt.. och ja vi rev ju i princip lägenheten. Någon man som spelar i eldkvarn kom och hälsade på & jaa.. haha massa!
Dock var jag,sofie & Caiza vuxna nog att besluta att gå hem när förfesten var över istället för att gå ut med alla andra. Vi skulle ju faktiskt upp och jobba, ch tur var nog det! Ramlade hem klockan 2 ändå.. och somnade kvickt!
Så idag har man mått som man förtjänat helt klart. Men det har gått! Varit en riktigt lugn dag på jobbet, och tur var väl det kanske.
Så nu är man äntligen hemma, ätit lite ärtsoppa & bara softat.
Önskar dock man vore ledig idag då vädret är heeeelt amazing! Hur varmt som helst och solen skiner.
Johanna&Josse dom gottegrisarna har ju varit och invigt Liseberg idag, FUSK! :).
Så nu börjar Gossip Girl om 15 min.. och då blir det bara mys!

I morgon fyller älskade bror 25 år :). Och mamma&pappa är i Oslo och hälsar på honom. Så i morgon kommer nog ma&pa förbi även hugis.. OH.. och hälsar på på en fika! MYS!

Har lite hemlängtan i magen.. hur fan kan jag ha det när jag bor i denna staden? Det är nog bara för jag vet hur mycket jag älskar Karlskrona på¨sommaren!
Vi får väl se när man kommer hem nästa gång.
Jag saknar er där hemma iallfall!

Bilder från gårdagen & den spontana utgången i onsdags kommer så småningom..

~~ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0