Hoppet!

Och så var den heliga onsdagen här igen.
Skillnades från alla andra onsdagar är väl att jag faktiskt ligger i min säng klockan 12 och inte är ute och svirar!
Kan faktiskt vara riktigt skönt :). Cp ligger & sover i sin säng & jag snart i min.
Josse har dock besök av lilla söta sara, så dom är ute & gör Göteborg i kväll & Johanna jobbar men fmöter nog upp dom sen, hoppas ni har roligt babes :).

Dagen spenderades i vanlig ordning till Days med stadig frukost & kaffe, mums.
Sen har jag jobbat 13-20.. & väldigt lite att göra, TRÅKIGT! Gillar när det är stressigt och saker & göra hela tiden.
Väl hemma klockan 20.30 blev det omelett & lite snack med tjejerna..
även lite PLANERING ;). Midsommar på smögen och detta.. wuhuuu. Som det ser ut blir det nog jag,Lisen & tyra..
Kan nog bli för saaaaatans roligt :). hoppas hoppas!
I morgon är det återigen jobb 13-20 för att sedan eventuellt ta en kvällsfika med Caiza på jobbet :).
Lätt en av de goaste människorna jag känner! Kan nog bli riktigt riktigt trevligt. Vi får väl se hur trötta vi är eftet jobbet!
I helgen sen kommer henrik,kidde & Jeppe.. hoppas veeeeeerkligen jag kan få bort min Söndag så man faktiskt kan få umgås lite. Så jäkla tråkigt när man inte kan hinna ses & göra det man vill. Liseberg, fest & så! :/.
På fredag då jag är ledig blir det även att ääääntligen fixa mina naglar :). TACK än en gång tjejer för det.
Fick nämligen nagelförlängning av Lisen, Josse, Johanna, Jenny, Anna & Bianca i födelsedagspresent, GULD :).
Josse&Johanna åker sen på lady gaga i stockholm på fredag, så cp & jag ska ha cp kväll! Pasta fläskfile & mys.

Nage, dags för sängen så man orkar upp till days i morgon!
8 dagar kvar nu.. wiiie. Hoppas det blir så kul som jag tror..:)

~~ Hanna






För 2 år sedan exakt bodde jag med med sara, JAG SAKNAR&ÄLSKAR DIG!


Lite annorlunda hårfärg för 2 år sedan..:P


Jag saknar dessa Prickar, haha. Thörn&nicke! :)


Underbar sommar där hemma! Längtar efter värmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0