Flyger över Göteborg.

Ny dag, & jag är sjuk..
Denna natten var inge roligt direkt.. vaknat sisådär 20ggr av febertoppar, att jag svettats, kallsvettats..fram & tillbaka hela tiden. Det hela slutade med att jag absolut inte gick till jobbet & jag vaknade klockan 13, och då var ju Johanna redan hemma eftersom hon slutade klockan 11.
Kravlade mig upp & tog mig så långt som till soffan.. där låg jag i någon timme innan jag bestämde mig för att låta ansiktet möta solen på balkongen. Mitt resonemang var att det är ju faktiskt kallare inne än ute så det borde ju absolut inte göra mig sjukare, right? :P.
Där förblev jag hela dagen.. snorig näsa, hosta & lite sol. Vilken kombination.
Den ena sambon bytte av den andra så jag har sluppit vara själv.. Malin kom sen på en kaffe med sjuklingen & josse.. sen även Melissa.. och sist Amanda.
Blev en mysig kväll på balkongen.. & just nu känner jag hur jäkla trött jag blivit av att inte göra någonting & att jag nog bara försökt tänka bort sjukan idag, för nu är det svettas/kallsvettas.. buhuuu. :(
Hoppas på ett litet under till i morgon att jag vaknar fit for fight att gå till jobbet :). Saknar minsann tjejerna!
& så tycker jag synd om Rut som är desperat efter folk eftersom vi alla verkar sjuka samtidigt :/.
Men vilken sommarkväll.. helt ljummet ute.. & det luktar sommar.
Lyssnade på Locksen - Flyger över Göteborg, det är SÅ Göteborg & gänget här uppe, den kommer alltid påminna om tiden här. & just idag känner jag mig sjuk men glad att jag bor här :).
DOCK längtar jag lite hem.. särkilt nu när farmor inte är bra.. så jäkla rädd varje dag att något dumt ska hända!

Nu har planerna börjat för hösten/vintern 2010 & våren 2011.. & jag gillar det!

Dags att sova.. har bara varit vaken 10 timmar idag.. men det räckte för att jag ska vara helt död!
Sov gott alla!

~~ Hanna

Några av bilderna på senaste.. resten finns på facebook.


Lisen&Henrik när killarna var på besök!


HAHA


Kidde lite blöt efter flumrider ;D


Finingar!


Var hemma i Karlskrona.. några av de bästa!


Outfiten den kvällen, klänning från VILA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0