Cp helg!

Oh, nu har man snart avklarat dagarna innan cp:s&min helg, looking forward!
SÅ, nu på fredag är båda lediga, vi ska avnjuta en fin frukost i hop sen hoppas vi på kanon bra väder för att sedan bege våra arslen till till till till... LISEBERG!
Då ska minsann guldkortet eller guldpasset inköpas, 1345kr, då får man fritt inträde & åkband hela säsongen, kan ju inte bli mycket bättre, tror ni man kommer gå några gånger på Liseberg eller? Haha, YES!
Så nu behöver ni aldrig vara rädda för att komma upp & hälsa på, vi kommer följa med till 110%!
Men men, efter en dag på Liseberg ska vi träffa upp Tyra på fika och bestämma allt som har med midsommar att göra, vi hoppas det löser sig på alla plan.. och som det ser ut blir det smögen, ett av sveriges paradis enligt mig!
Vidare efter det beger vi oss hemåt för att evt ta en power nap. Sen svirar vi om til dresscode: ELEGANS!
Som det ser ut ger vi oss av till deep för att avnjuta en Cosmopolitan.. MHMMM. :)
Allt detta för att sedan 23.59 sitta på Biopalatset och se SEX AND THE CITY 2, kan fan inte bli en bättre dag :)
Sen vinglar vi hem i mörkret vid halv 3 tiden & somnar som prinsessor.. what a fucking wonderful day.
Nattbio, det ska minsann bli intressant. :).
Sen lördagen kan jag tänka mig en typisk CP+CP kväll.. film & nått gott till detta, haha. eller hur cp?
Kommer bli en kanon helg med massa bra & tjäna pengar.. båda jobbar hela helgen lång.
Våra andra familjemedlemmar beger sig hemåt för en visit, kommer förstås sakna dom, men dom kommer ha det så bra så!

Nahe, dags att sova för att sedan vakna & kolla days med cp! Seeeen jobba 13-20.. sen är det fredag! wuhu.

& idag fick jag doften från dina kläder in i näsan.. jag blundade & plötsligt fick jag känslan att då var nu. Märkligt..

~~ Hanna


Biljetter biljetter biljetter :):)


Äntligen!


Vad vore världen i all sin glans, om inte cp fanns? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0