Ångest!

Då var tvätten helt färdig & vi vann hockeyn. BRA hanna & bra sverige!
Som vanligt älskar jag den nytvättade doften i rummet... blir alldeles lycklig, haha.
Josse&jag har haft eftermiddagen/kvällen själva här hemma, eller ja, johanna är inte hemma ännu, hon är och fikar med någon kompis från jobbet i think :).
Innan tog jag ett riktigt långt och varmt bad.. så otroligt skönt. Rakade benen & bara låg och flöt till lite musik, tänkte en massa & bara njöt :). Längesen jag kände mig så ren som jag gör nu, wonderful!
Ny insmörjd & hopp i myskläderna, lovely. Så nu är det kniven mot strupen på tv! :).

I morgon är det back to work, riktigt skönt måste jag säga, blir så sjukt jäkla rastlös av att ligga hemma, nae.. och pengarna MÅSTE jag ha minsann. Hoppas också att någon av tjejerna vill bli lediga på söndag så man kan få in lite timmar där, det hade varit guld! :).

Nahe, nu är jag inne på Nelly.com & hittar massa fina klänningar jag vill ha, och jag tror minsann jag ska unna mig och beställa 1.. eller kanske 2 nu till löning! Alltid roligt till sommaren :).
Vi får väl se!

Nahe.. dags att göra sig redo för sängen.. har fått dille på havregrynsgröt.. om man skulle göra sig lite lite? hihi.

Natti!

~~ Hanna


Main Stage Dress SEK 599, T-Style - NELLY.COM
Grymt söt! :) 599:-

Main Stage Dress SEK 599, T-Style - NELLY.COM
Eller i den färgen? vad tycker ni?

Bea Lace Dress SEK 299, Vero Moda - NELLY.COM
Super snygg " Den lilla svarta ".

Chiffon Babydoll Dress SEK 379, Rare Fashion - NELLY.COM
Vill ha!
Ruby Dress Bodycon SEK 449, TFNC - NELLY.COM
Grymt fin! :)

Cameron SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM
& så denna lilla skönheten..
Känns dock lite "höstig" nu så här på sommaren.. eller?

Open Back Floral Dress SEK 399, Jones & Jones - NELLY.COM
Ser inte denna exakt ut som den i början?
Kostar 399:-... skumt?

Goldy Dress SEK 549, Motel - NELLY.COM
Hade jag haft kroppen hade jag beställt denna utan tvekan!

OJOJOJ mycket man vill ha... vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0