You give me something, That makes me scared alright.

Så var det tisdag & min lediga dag!
Vaknade dock i natt.. eller tidigt i morse.. kände hur jäkla varm jag var.. svettades
som aldrig förr.. 2 sekunder senare frös jag så jag höll på att dö.
Detta kunde ju inte vara något annat än FEBER, kul!
Orkade inte ta mig upp fören klockan var närmare 12 idag.. bara somnade om hela hela tiden & det är ett tecken på att jag inte mår hundra.. orkade inte en gå på toa!

Väl uppe blev det bara chill i soffan, min energi har banne mig inte funnits i kroppen idag!
Har mest varit lugnt.. varit lite mat & även klippt johanna, så något vettigt har jag ju faktiskt gjort!
Lisen kom även hem runt 4 tiden, inte för man fick se så mkt av henne då hon somnade och vaknade nu vid 7 :).
Annars lagade jag lite mat innan, blev Laxfilé med wokade grönsaker, dinkel & dillsås.
Faktisk jätte jätte gott & jag blev sjukt mätt! Skönt med lite omväxlande mat!
Fick även idag en lkonversation på msn som jag gillar :). dock väldigt kort!

Nu är det dating in the dark, Desperata hemmafruar & Cougar town!
Vilken underbar kväll framför tv;n, och bäst blir det tillsammans med mina flickvänner!

I morgon är det jobb igen som gäller men det är ändå skönt att veta att man tjänar pengar :)
Sen när jag kommer hem blir det förhoppningsvis att måla!

Nae, nu ska jag kolla Dh..
Hoppas ni må bra där ute!

~~ Hanna

Kommentarer
Postat av: Josse

Sökte bara Perez Hilton :P synd att inte färgjävlen kom idag också, då hade vi varit ännu mer effektiva ;) Pöss på dig sambolambo :D

2010-03-23 @ 22:42:04
URL: http://josefineolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0