xoxo, gossip girl.

Bloggtorka eller vad?
5 dagar utan att skriva, men heey, vad gör det? :)

Här uppe är allt i sin ordning tycker jag.
Blev väldigt mycket jobb i veckan, tror jag lyckades göra en heltidsvecka, and that's goood.
Helgen har dock varit ledigt, och OJ så skönt.

I fredags när man kom hem från jobbet vid halv 9 var myskväll planerat på schemat.
Maten stod under tillagning när folket här började peppa varandra till fest.
Sagt och gjort, det blev spontanfest!
Malin&amanda kom och gjorde oss sällskap. Vi tog all dricka vi hade hemma, lånade varandras kläder & så var vi i gång. Vinet flödade and so the champange. ;D. Vi lyckades ta oss ut runt halv 2 tiden.. blev Park Lane denna afton.
Dansade loss.. drack tydligen champange.. sen vaknade jag hemma!
Hell of a night.
Det där med att få något i glaset var INTE min grej.. fyfaan.
Toan blev heeelt klart min bäste vän denna natt, yeah du hörde rätt.. kvällen slutade illa!
Men lika glad för det är jag, jag vaknade själv i min säng, TUR! :)

Gårdagen var åt helvete.. vaknade.. somnade.. mådde illa.. somnade!
Kvällen blev det ett varmt bad, sen mådde man någorlunda iallfall.
Blev fettisdag på hög nivå sen.. hemma gjorda hamburgare, en liten liten påse godis och sourcreme ringar. :). Bra msn samtal.. vilken kväll!
Somnade dock så fint & vaknade MINDRE fint.
Lät som en man på rösten & har så jävla ont i min kropp, precis överallt.
Måste sprungit 4 varv runt Göteborg i sömnen & på vägen blivit rå misshandlad!
Tack för den! man är inte hulken tydligen..

Nu är det Gossip Girl med Josse.. Johanna jobbar & lisen icke hemma.
Blir matlagning snart.. och bara mys i soffan.

Nu har även min älskade Sanna bokat resa upp hit till GBG.. :). HAPPY!

Hm.. undra vem du är?.. Jag vill.. men vågar jag? :) crazyyy.

~~ Hanna









& här har vi Sanna.. MISS YOU!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Där är ju jag ... hihi ska bli så grymt babe!!! syns snart..längtar!!! pusspuss

2010-03-15 @ 09:26:06
URL: http://www.finest.se/sandyk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0