Waaaaaaaaaaah!

Jag vet, jag har redan uppdaterat för kvällen MEN..
Jag fick sån otrolig jävla hemlängtan.. gråten står mig i halsen och jag vill
bara vara i Backabo hos mamma & pappa.
Jag känner mig som 6 år igen.. men det kanske är så här det ska kännas?
Jag ångrar inte en sekund att jag flyttat... men just nu känns allt bara jobbigt.
Fråga mig inte vart det kom i från för jag har precis haft en jätte mysig hemmakväll med josse.
Klockan är redan snart kvart i 1 & det är dags att sova.. jobbet kallar ju i morgon!

FYY för såna här känslor. :(
Mamma&pappa, jag saknar er massvis!
& för att inte tala om hugo.. min älskling. ooorh :'(

Vart är min man när jag behöver honom vid min sida?
Kommer man någongång hitta THE man?

orka alla dess tankar.
Peace out.

~~ Hanna.

Kommentarer
Postat av: lena sundqvist

Lilla ungen.. Jag längtar oxå så det gör ont.. Igår kväll hade jag oxå sån depp.. Sa till pappa att jag inte kände igen mig ... Bara såå ledsen o kände mig nere... Kände nog in dig o din känsla där tror jag...Längtar sååååå till ni kommer hem.. Hoppas att det blir både du o Henrik.. Villken oehörd skön känsla som sprider sig i kroppen när jag tänker på att få ha er bägge två hemma samtidigt... Lycka Kärlek.... Älskar dig min gullegurka o längtar tills vi ses..Kommer ju upp ngn dag snart..kram mamma

2010-03-15 @ 08:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0