Våren nalkas!

Oj oj OOOJ, vilket underbart väder det varit här uppe i Götet :).
Vaknade av solen gassande in mellan persiennerna (och spårvagnen såklart).
Blev en tidig uppstigning idag trots att man var ledig :).
8.50 var man uppe och mös med frukost & kaffe med tjejerna. HÄRLIGT!
I övrigt har vi varit på stan idag.. ingen shopping för min del dock.
Den gjorde vi i går, på såklart ;). Fyndade massor då man har rabatt och får
förtur på provkollektionerna!
Blev en halsduk, 1 tunika, 1 tröja & någon tröj/klänning
för endast 258 kr, DET är nice.
Blev ingen långrunda på stan.. tog en kaffe med Melissa istället på SoHo..
uteservering, solglasögon, kaffe & SOL SOL SOL, undebart mysig, & massor av snack såklart ;).
När solen började gå ner blev det dock väldigt snabbt kyligt.
Jag & tjejerna tog sprvagnen hem & efter det har vi bara myst i Soffan till Top model
och liknande.

Nu ska vi laga mat.. Fläsk innefilé.. med? jadu, lisen & jag ska gå & handla oss tillbehör.
Evt bulgur, wokade grönsaker..? Bra fråga, men nått skit blir det allt!

Sen ska Josse, Johanna & Jenny festa & jag&lisen får hålla oss nyktra då vi ska jobba hela helgen, men pengar ska tjänas!
Det blir utgång ändå.. Modevisning på Park Lane runt halv 12..
Rut m.fl ska vara med så närjag var inne på jobbet idag fixade chefen så
jag & tjejerna kommer in gratis, DET är nice!
Så, vi kommer trots allt nykter helg förhoppningsvis få en kanon helg!

Nahe, dags att handla & fixa oss!

Hoppas ni alla får en underbar helg :). Kanske blir det mer uppdatering under helgen.

~~ Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0