Spontanitet!

& så var 2 dagar ledighet plösligt över, eller ja, det är ju dags för sängen alldeles snart!
Jag han iallfall med att städa halva lägenheten & få nytvättade kläder, det är väl inte illa pinkat?
Kvällen i går var förövrigt väldigt trevlig, fick se lite till av Hisingen, eller backaplan?
Kom hem till en sovande lägenhet... men somnade själv efter ett tag av tankar!

Vaknade i morse vid 11 & valde att släpa mig upp ur sängen, tog mig ut i soffan med täcket där jag mötte josse.
Blev en massa snack om kvällen innan & halvtittande på Våra bästa år, självklart varsin kaffe i handen. ;D.

I övrigt har denna dagen varit den slappaste på länge, har jag överhuvutaget varit ute idag? Nae, det har jag liksom inte, när hände det senast liksom? :/. ÅNGEST!
I övrigt blev det spontant bestämt att Amir kommer hit i helgen till oss, FYFAN vad roligt det ska bli.
Vi ska feeesta all weekend long ( okej, jag ska ta det jävligt lugnt i morgon) har ju faktiskt ett jobb att sköta på lördag..
Men som chefen sa; FY SATAN vad ni måste festa när ni bor så..
JAG VILL VARA UNG IGEN!
Haha.. underbar chef! " erkänn att du har råd med sprit, men inte med mat?"
Självklart är det så, spriten lyckas man alltid fixa till helgen, men nudlar eller luft om dagarna, märkligt! ;D
I got a feeling, that this weekend gonna be a GOOD weekend :):).

Nahe, nu har alla tjejerna tackat för sig idag, utom jag i vanlig ordning, men jag får väl göra det nu? Blir jobbet i morgon, men inte fören 14.00-19.00.
Sen kommer man hem & då vankas det festligheter.. melike!
Nu ska vi hitta batteriladdaren till kameran så man kan ordna lite bilder i från helgen!

Kan inte någon bara göra en snygg design till min blogg nu?
UTAN att jag behöver säga HUR jag vill ha den? :P haha..

Godnatt!

~~ Hanna

Amir/schtekarn i egen hög person! ;D
'

Beställt hem 3 flaskor skumpa, i helgen ska vi schteeeeka! ;)


Kommentarer
Postat av: Cina

Kul o se att du har det bra vännen :)

E här inne o läser det vet du.

Daniel jobbar med o hjälpa folk me bloggar oxå, snacka me honom :) kramis

2010-03-20 @ 16:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0