Spårvagnshelvete!

Kan börja med att berätta att jag är lagom trött på spårvagnarna redan som går utanför
våra fönster.. Det låter ju som en jordbävning varje gång och då snackar vi om att dom går
där var 10:e minut om inte oftare.. 5:e till och med.
Vaknade i morse med att det var 110 grader varmt i mitt rum.. öppnar då fönstret litegrann,
och HEEEEj det lät ju som hela spårvagnen var inne i mitt rum.. det var bara att stänga det
och stiga upp. Öronproppar, CHECK!

Tog en lugn morgon med tjejerna. Johanna & Josse hämtade Jenny idag vid tåget runt 9 tiden så
när jag vaknade satt den lilla donnan i vår soffa & mös, UNDERBART att ha henne uppe :).
Kollade Våra bästa år & drack kaffe och åt frukost.
Sen var det bara att göra sig i ordning för jobbet. Tog vagnen vid 12.37 inne 12.50 och började 13.
Dagen gick verkligen KANON.. fick sån blippnyckel & jag har verkligen känt mig som en i gänget
idag. Jätte bra kollegor verkligen. lärde mig kassan idag också, och chefen verkade riktigt
nöjd över att jag lärde mig den så snabbt :). Hon lät mig till och med ha undervåningen själv sista
timmen, nervöst men riktigt roligt & man fick känna ansvar :). Fick även ansvaret att låsa undervåningen..
dessa glasdörrar.. haha.. måste sett riktigt dum ut :)
Iallfall.. en sjukt bra dag & lärorik helt klart. På fredag är det modevisning på park lane, där ska rut vara
med, så jag fick 9 biljetter dit idag, ska ta med mig tjejerna, och jag skulle eventuellt få vara med och
hjälpa till med modellerna, såå jävla sköj!

När jag kom hem runt halv 9 var maten i princip färdig, det blev fisk&crabstick gratäng med broccoli
och kokade morötter. Kanon gott verkligen! oooocg nyttigt!. Det gillar vi :).
I övrigt har vi tagit det lugnt här hemma.. kollat tv & bara myst.
Nu är det dags att krypa ner & sova så man orkar med ett 13-20 pass i morgon också.

Saknar mamma,pappa,hugo & simsalabim.. väldigt mycket faktiskt! KÄRLEK till er.

Najti natji.

~~ Hanna

(Can't stop thinking about you)

Inte så bra bild, men nya tröjan från Rut m.fl, detta är innan jobbet idag.



Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad kuul att det verkar gå så bra =) Saknar er!

2010-03-04 @ 08:02:40
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Kina

Oj vad du är söt Hanna! Gå inte hem själv om natten...Promise?!

2010-03-05 @ 00:28:48
Postat av: Kina

En sak till; största tipset? Ögonlappar och öronproppar, de är guld värda för skönhetssömnen. Suss suss

2010-03-05 @ 00:31:08
Postat av: saknar dig oxå gumman men är så stolt över dig. Du har verkligen blivit den starka o självständiga tjejen som jag hoppades att du skulle bli... et är så bra att du prövar dina vingar . Jag är såååå stolt över både dig o henrik. puss mamma

2010-03-05 @ 00:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0